زمان پخش و بازپخش تکرار سریال تا صبح شبکه آی فیلم در بهمن 1401

زمان پخش و بازپخش تکرار تا صبح شبکه

سریال تا صبح هر روز ساعت ۱۸ از شبکه آی فیلم پخش میشود و تکرار بازپخش سریال تا صبح در ساعات ۲ بامداد و ۱۰ صبح روز بعد پخش میشود.

بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح با نقش +اسامی و داستان و عکس

خلاصه داستان

داستان سریال تا صبح، در مورد چند جوان در دهه پنجاه است. یکی از این جوانان با داستانی تکان دهنده درگیر مسائل سیاسی می شود. مستانه پزشک جوانی است که فعالانه در مبارزات انقلابی شرکت می کند.

هنرمندانی چون: مجید مظفری، محمد کاسبی، پروانه معصومی، امین زندگانی، ستاره اسکندری، رامتین خداپناهی، حمید ابراهیمی و مارال فرجاد در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال تا صبح به کارگردانی مجید جوانمرد از شبکه آی فیلم فارسی پخش شود؛ سریالی که در سال 1385 تولید و روانه آنتن شبکه پنج سیما شده بود.

شبکه آی فیلم به عنوان یکی از شبکه‌های پرمخاطب تلویزیون در هجدهم شهریورماه یازدهمین سالگرد فعالیت خود را جشن می‌گیرد. این شبکه علاوه بر بازپخش فیلم‌ها و سریال‌های خاطره‌انگیز و ماندگار، ساخت برنامه‌های تولیدی در حوزه‌های مختلف و موضوعات متنوع را نیز در دستور کار دارد. «سینمای کوتاه» از جمله این برنامه‌های تولیدی شبکه آی‌فیلم است که با نمایش فیلم‌های کوتاه، به نقد و بررسی این آثار می‌پردازد.

تعداد قسمت ها

درمورد تعداد قسمت هاي سریال تا صبح باید بگوییم کـه این مجموعه در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه‌اي تهیه شد و روایتی عاطفی از زندگی درهم ‌تنیدهٔ چند جوان از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۵ رابه تصویر میکشد. این سریال در بهمن ماه 1401 از شبکه آی فیلم بازپخش می شود.

خلاصه داستان سریال تا صبح

فیلمنامه سریال «تا صبح» بـه قلم عباس نعمتی نگارش شده و داستان آن روایت چند جوان از دهه پنجاه اسـت. یکی از این جوانان “مستانه” نام دارد کـه در پیچ و تاب ماجرایی عاطفی، درگیر مسائل سیاسی می شود. مستانه دکتر جوانی اسـت کـه در مبارزات انقلابی شرکت فعال دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *