زمان پخش و تکرار بازپخش سریال شهباز از شبکه یک مشخص شد

زمان پخش و تکرار بازپخش سریال شهباز از شبکه یک مشخص شد

زمان پخش سریال شهباز از شبکه یک هر شب ساعت 22:15 و تکرار سریال شهباز روز بعد در دو نوبت ساعت 8:30 و 15 پخش میشود.

زمان پخش سریال شهباز

سریال شهباز از سریالهای جدید تلویزیونی بوده که هر شب ساعت 22:15 از شبکه اول سیما بر روی آنتن میرود سریالی که درباره یک گروه سایبری بوده که به صورت جهانی اقدام به خرابکاری می کنند و پلیس امنیت تلاش می کند تا آنها را شناسایی و دستگیر کنند.

زمان پخش و تکرار بازپخش سریال شهباز از شبکه یک مشخص شد

داستان سریال

داستان از آنجایی شروع میشود که دوست نجوا در یک سانحه فوت می‌کند اما نجوا که یکی از نخبه های کامپیوتری و برنامه نویسی رایانه است به مرگ او مشکوک می باشد و معتقد است که صحنه تصادف برای او یک نقشه بود تا او را حذف کنند و حالا نجوا تلاش زیادی می کند تا بتواند گروه پلیسی که در زمینه امنیت فعالیت دارند همکاری کند و مدارکی را برای آنها به دست بیاورد تا حرف ها و ادعای خود را ثابت کند.

آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان و…  در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

«شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور، نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در 30 قسمت 42 دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *