زمان کنسرت آنلاین تتلو در اینستاگرام و یوتیوب

کنسرت تتلو و کلاهبرداری در فروش بلیط

کنسرت تتلو و کلاهبرداری در فروش بلیط را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

کنسرت تتلو و کلاهبرداری در فروش بلیط

کنسرت امیرتتلو که قرار بود اول فروردین در استانبول برگزار شود به دلیل فروش محدود از ۳هزار نفر ظرفیت موجود به درخواست تتلو لغو شد. امیر تتلو در این باره گفت: «چرا از سه هزار بلیت، فقط ۶۰۰ بلیت تا الان فروش رفته؟! کنسرت لغو میشه. شما لیاقت ندارید. برید پولتونو از هر کی بهش دادید، پس بگیرید!!»

 

امیر تتلو کار خوانندگی را از سال ۱۳۸۲ اغاز نمود و برای انتشار آثار خود از وبلاگ یکی از دوستان صمیمی خود به نام امین دانکر بهره برد. نام نخستین آلبوم او “زیر همکف” می باشد که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و دومین آلبوم خود با نام تتلیتی را درسال ۲۰۱۳ منتشر کرد. تتلیتی نام مکتبی است که امیر تتلو بنیان گذاری کرد و طرفداران او که عموما در گروه سنی نوجوانان هستند، نیز با این نام شناحته می شوند.

امیر تتلو موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال 1382 آغاز به کار کرد و در سال 2012 میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد.

امیر تتلو در سال 1383 با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند و بعد از چند کار مشترک از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *