ماجرای زن بی حجاب مو بلوند در راهپیمایی روز دانش‌آموز 13 آبان و او کیست

ماجرای زن بی حجاب مو بلوند در راهپیمایی روز دانش‌آموز 13 آبان و او کیست و عکس و تصاویر و جزئیات را در این صفحه مشاهده نمایید.

ماجرای زن بی حجاب مو بلوند در راهپیمایی روز دانش‌آموز 13 آبان و او کیست

ماجرای زن بی حجاب مو بلوند در راهپیمایی

تصاویری از یک خانم بی حجاب با موهای بلوند در راهپیمایی 13 آبان در فضای مجازی منتشر شد که حواشی زیادی را به وجود اورد و کاربران به آن واکنش نشان دادند عکس های او خبرنگار خبرگزاری مهر شکار کرده بود و به سرعت واکنش های زیادی را در پی داشت برخی ها معتقد بودند که این زن از معترضان است که در جمع مردم حضور پیدا کرده است اما مشخص شد او از معترضان نیست و با این شکل و شمایل در راهپیمایی شرکت کرده بود حال برای جلب توجه یا هر دلیل دیگری.

ماجرای زن بی حجاب مو بلوند در راهپیمایی روز دانش‌آموز 13 آبان و او کیست

بسیاری از رسانه های اصولگرا معتقد بودند که این عکسها فتوشاپ است اما کامل واقعی بود و چنین خانمی در مراسم راهپیمایی حضور پیدا کرده بود.

یکی از شاهدان عینی میگوید بسیاری از خانم ها به سمت او می امدند و از او میخواستند حجاب اش را رعایت کنند اما او گوش نمیداد و همچنان به کارش ادامه میداد حداقل چند بار صحنه تذکر خانم‌های محجبه تکرار شــد ولی او زیر بار نمی‌رفت و روســری‌اش را روی سرش نمی‌انداخت. این شاهد عینی حتی از ناراحتی یکی از خانم‌های حاضر در تظاهرات روز 13 آبان می‌گوید که بعد از صحبت با آن خانم بی‌حجاب کنار خیابان می‌نشیند و گریه می‌کند. چند مرد در بین تظاهرات‌کنندگان هم وقتی آن خانم را بدون حجاب دیده بودند به سمت او رفته بودند. این شاهد عینی در این باره می‌گوید: «چند مرد هم به او تذکر دادند که روسری‌اش را سرش کند ولی چیزی که من دیدم این بود که نیروی انتظامی آن چند مرد را از صحنه دور کرد. نیروی انتظامی اجازه نمی‌داد نظم تظاهرات خراب شود. آن خانم هم خیلی در تظاهرات نماند. بعد از چند قدم که از سفارت آمریکا دور شدیم از بین جمعیت بیرون آمد و دیگر او را ندیدم.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *