زهرا بهرامی بازیگر کیست؟ بیوگرافی و ماجرای فیلم خصوصی

زهرا بهرامی بازیگر کیست؟ بیوگرافی و ماجرای فیلم خصوصی

زهرا بهرامی بازیگر کیست؟ بیوگرافی و ماجرای فیلم خصوصی به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

این روزها به صورت فراوان نام زهرا ابراهیمی بر سر زبان ها افتاده است و در فضای مجازی بارها با نام این شخصی رو به رو شده اید که برایتان سوال شده که ماجرا چیست؟

زهرا بهرامی بازیگر کیست؟ بیوگرافی و ماجرای فیلم خصوصی

زهرا بهرامی بازیگر کیست؟

ماجرا از این قرار است که سال ها پیش یعنی سال 1387 فیلمی جنسی از یک بازیگر مطرح که در تابستان با سریال نرگس معروف شده بود به نام زهرا امیر ابراهیمی در فضای مجازی منتشر شد و به صورت سی دی دست به دست میشد.

حواشی درباره این فیلم به قدری زیاد شد که این بازیگر تصمیم گرفت به خارج از ایرن مهاجرات کند.

او بعد از مهاجرتش گفت که نامزدش به دلیل خصوصمت شخصی اقدام به انتشار این فیلم کرده تا وضعیت بازیگری من را خراب کند.

بیوگرافی و ماجرای فیلم خصوصی

سالها گذشت تا اینکه زهرا ابراهیمی در یک شبکه ماهواره ای بعد از گذشت 12 سال درباره این اتفاق صحبت کرد و گفت این فیلم را شخصی به نام مجید بهرامی پخش کرده است.

او گفت مجید بهرامی یک بازیگر درجه یک تئاتر بوده که برای مدتی با هم همکار بودیم و بعد از یکسال که به خارج از کشور امدم متوجه شدیم این فیلم او پخش کرده است و از وی شکایت کردیم و او در دادگاه اعتراف کرد که این کار را کرده است و انگیزه خود را بیماری روانی عنوان کرده!

بعد از این صحبت های خانم ابراهیمی جنجال زیادی در فضای مجازی به وجود امد.

سید مجید بهرامی متولد سال ۱۳۵۶ بازیگر تئاتر و سینما بود. او در فیلم‌هایی، چون بدرود بغداد، گیلانه، دانه‌های ریز برف و تئاتر سیاها، خانه‌ای در گذشتهٔ ما، عشق آباد و عجایب المخلوقات ایفای نقش کرد. مجید بهرامی بعد‌ها در اظهار نامه‌ی خود به دادگاه خود را یک بیمار روانی خواند.

مجید بهرامی به بیماری سرطان مبتلا شد و برای درمان بیماری‌اش و اعزام او به کشور آلمان خانه هنرمندان ایران و انجمن عکاسان تئاتر نخستین اکسپو عکس تئاتر ایران را برگزار کردند که درآمد حاصل از فروش این اکسپو به درمان بیماری مجید بهرامی اختصاص داده شد. مجید بهرامی در حالیکه در دهه سوم زندگی‌اش بود به یکباره به بیماری سرطان مواجه شده‌بود، و چند سالی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کرد که در پایان، در روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه سالِ ۱۳۹۳ در ۳۷ سالگی، درگذشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *