زهره فکور صبور همسر دوم (زن دوم) یک تهیه کننده بود؟ جزئیات

شایعه زهره فکور صبور و همسر دوم (زن دوم) یک تهیه کننده +جزئیات

شایعه زهره فکور صبور و همسر دوم (زن دوم) یک تهیه کننده شایعه کثیفی که در فضای مجازی به راه افتاده را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زهره فکور صبور همسر دوم (زن دوم) یک تهیه کننده بود؟ جزئیات

خانم فکور همسر دوم نبوده است و این شایعه ای بوده که توسط امین فردین خبرنگار خارج نشین در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.

این بازیگر دست اش از دنیا کوتاه شده و زمانی هم که در قید حیات بود نتوانست در برابر این شایعات طاقت بیاورد لطفا به شایعاتی که در شبکه های اجتماعی مطرح میشود توجه نکنید و خبرها را از منابع موثق مانند خبرگزاری های رسمی دنبال کنید.

«لا تقف ما لیس لک به علم ان السمع و البصر و الفؤاد کل اولئک کان عنه مسئولا».
به چیزى که علم و اطمینان ندارى، اعتماد نکن (و آن را بر زبان نیاور) زیرا گوش و چشم و دل و اندیشه آدمى ‏مسئول خواهند بود.
سوره مبارکه الإسراء آیه ۳۶

ماجرای فوت زهره فکور صبور

در مورد مرگ زهره فکور صبور بازپرس جنایی تهران جزئیات بیشتری را ارائه داد خانه زهره فکور در طبقه چهارم ساختمان مسکونی در حوالی قلهک بود.

چند ساعت بعد از مرگ این بازیگر گذشته بود جسد ایشان در اتاق خواب در حالی پیدا شد که لباس خانگی بر تن داشت معاینات ابتدایی جسد مشخص شد که هیچ گونه علائم ضرب و شتم ندارد اما در کنارش قرص های متعددی وجود داشت که نشان می‌داد او قرص خورده است.

زهره فکور صبور همسر دوم (زن دوم) یک تهیه کننده بود؟ جزئیات

در تحقیقات مشخص شد که فردی که برای نخستین بار با جسد خانم‌بازیگر مواجه شده همسر زهره فکور صبور که تهیه کننده سینما و تلویزیون می باشد او که به شدت از مرگ این بازیگر ناراحت شده بود گفت که همسرم به تنهایی در این آپارتمان زندگی می‌کرد و من آخرین بار روز یکشنبه او را دیده بودم که بسیار سرحال بود یعنی یک روز قبل از اینکه خودکشی کند اما روز گذشته مادرش با من تماس گرفت و در حالی که بسیار پریشان بود سراغ دخترش را گرفت و من با اطمینان به او گفتم که حالش خوب است اما مادرش به شدت نگران بود و گفت حتما به او سری بزن چرا که من با زهره تماس گرفتم و حسابی حالش بد بوده است من وقتی که این حرف‌ها را از مادر زهره شنیدم به سراغ او رفتم ولی وقتی که به خانه‌اش رسیدم با جسد او روبه‌رو شدم.

این مرد گفت: آنچه را که می‌شنیدم باورکردنی نبود و نمی‌توانستم مرگ او را باور کنم. او داغ بزرگی بر دل همه ما گذاشت. همسرم زنی آرام و مهربان بود. او هیچ مشکلی نداشت و زنی شاد بود. همسرم دچار بیماری افسردگی هم نبود و آنطور که می‌دانم هرازگاهی به‌دلیل آنکه خوابش کم بود قرص خواب مصرف می‌کرد. از سوی دیگر ما هیچ مشکل و اختلافی با هم نداشتیم و رابطه ما خیلی خوب بود.

زهره فکور صبور همسر دوم (زن دوم) یک تهیه کننده بود؟ جزئیات

از بازیگر شدنش پشیمان بود

همچنین در ادامه تحقیقات معلوم شد که متوفی چند ساعت قبل از مرگش پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که مربوط به یکی از برنامه‌هایی بود که خودش در آن شرکت کرده بود. در این کلیپ مجری برنامه از متوفی سؤالی می‌پرسد مبنی بر اینکه اگر برمی‌گشت به سال‌های قبل (۲۰یا ۲۵سال قبل) باز هم این مسیر را (بازیگری) انتخاب می‌کرد یا نه. متوفی نیز با جدیت پاسخ می‌دهد که خیر و ادامه می‌دهد که هرچند اتفاقات خوبی برایش افتاده، اما اگر به سال‌ها قبل برمی‌گشت بازیگری را انتخاب نمی‌کرد و این مسیر را پیش نمی‌گرفت.

او در آن برنامه گفته بود که دلش می‌خواسته زندگی بی‌دغدغه و معمولی را انتخاب و زودتر ازدواج می‌کرد، بچه‌دار می‌شد و از بچه هایش مراقبت می‌کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. اولا اصلا مهم نیست که اون ازدواج دوم فلانی بوده. به ما مربوط نیس ولی توام ما رو گیر نیار. آخه نویسنده ی نادون خود شوهرش گفته زهره به تنهایی توی آپارتمان زندگی میکرده. خودش گفته آخرین دیدارش چند روز پیش بوده. نادون زن و شوهر اینجوری میشن؟ هرکی یه جا زندگی میکنه؟؟؟

  2. رسول سیدی

    چقد تابلو یعنی هر احمقی این متن بخونه خندش میگیره بخدا بجان مادرم که میخام دنیانباشه قسمش میخورم من اصلا این یارو امین فردین ۱بار دیدم درباره ای موضوع حرف زد اصلا کاملا مشخصه اقای مهام بوده باخدابیامرز جالب اینجاست تو متن نوشتن اون اقا گفت این اقاشوهر فکورصبور ازون روز ندیدش چقد خنده دار البته هیچکس نمیتونه گناه اقای مهام پاک کنه خلاصه زنش بوده دیگه راضی ب خودکشیش نبوده…خلاصه اقای مهام قشنگ داره ماست مالی میکنه

  3. مگه نمیگین هکسر دوم نبوده پس چرا شوهرش یک هفته از زنش خبر نداشته و ندیده بودش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *