فیلم زورگیری محمدرضا مهدوی بازیکن سابق پرسپولیس در سعادت آباد

فیلم زورگیری محمدرضا مهدوی بازیکن سابق پرسپولیس در سعادت آباد

فیلم زورگیری محمدرضا مهدوی بازیکن سابق پرسپولیس در سعادت آباد

زورگیری محمدرضا مهدوی بازیکن سابق پرسپولیس در سعادت آباد و جزئیات کامل را در این صفحه مشاهده نمایید.

زورگیری محمدرضا مهدوی بازیکن سابق پرسپولیس

محمدرضا مهدوی فوتبالیست سابق تیم پرسپولیس و ملی پوش کشورمان روز گذشته در منطقه سعادت آباد تهران مورد زورگیری قرار گرفته است و مقداری از طلا و وجه نقد او به سرقت رفته است.

چند روز پیش بود که خبر زورگیری از آقاپور بازیگر مطرح در فضای مجازی منتشر شد .

محمدرضا مهدوی از فوتبالیست های سابق پرسپولیس و تیم ملی کشورمان بود که سابقه بازی در تیم های استقلال و سپاهان و شهرداری بندرعباس را در کارنامه خود دارد به مدت سه فصل بازی در اروپا را نیز تجربه کرده و در لیگ برتر بلژیک سه سال حضور داشت آقای مهدوی متولد ۲۶ آذر ۱۳۵۱ در تهران بوده و در حال حاضر در عرصه فوتبال فعالیتی ندارد و مدتی نیز درگیر بیماری همسرش بود.

در روزهای اخیر اخبار سرقت زیاد به گوش می‌رسد و شاید روزی نباشد که خبری از سرقت از منزل، مغازه، کیف قاپی، موبایل قاپی، سرقت خودرو از سوی سارقان در مطبوعات و رسانه منعکس نشود، این موضوع هم موجب نگرانی مردم شده است چون به نوعی حس ناامنی را در جامعه اشاعه می دهد و مردم هم هر لحظه با شنیدن اخبار سرقت در انتظار این مساله هستند که پلیس با دستگیری سارقان نسبت به کشف اموال مسروقه آنها اقدام جدی انجام دهد.

امسال نیز چندین مورد سرقت مهم از سوی پلیس پایتخت اعلام شد که در راستای این موضوع نیز پلیس خبر از دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه داده است، شاید یکی از مهمترین سرقت‌هایی که در روزهای اخیر مانور زیادی روی آن داده شد، سرقت از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران بود که پلیس با هوشیاری کارآگاهان پایتخت در کمتر از ۴۸ ساعت سارقان و بخش اعظمی از اموال مالبختگان را کشف کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *