زمان و ساعت پخش برنامه اینترنتی کلاسیکو با اجرای فردوسی پور و پژمان جمشیدی

ساعت پخش برنامه اینترنتی عادل فردوسی پور برای ال‌کلاسیکو

زمان و ساعت پخش برنامه اینترنتی کلاسیکو با اجرای فردوسی پور و پژمان جمشیدی برای ال‌کلاسیکو (رئال و بارسا) به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پخش زنده برنامه اینترنتی کلاسیکو

بعداز مدتها دوری عادل فردوسی پور از تلویزیون حالا خبر رسیده که ایشان برنامه ای مهیج را برای ال کلاسیکو را به صورت اینترنتی اجرا خواهد کرد برنامه ای که بدون شک اجرایی بسیار متفاوت از فردوسی پور خواهیم دید.

زمان و ساعت پخش برنامه اینترنتی کلاسیکو با اجرای فردوسی پور و پژمان جمشیدی

یکی از اتفاقات جالب دیگر این برنامه اینرنتی اجرای پژمان جمشیدی یکی از چهره های محبوب سینما و تلویزیون و فوتبال ایران میباشد .

حضور ژاوی و علی دایی و وریا غفوری به عنوان کارشناس

کارشناس این برنامه آقای گل جهان علی دایی است کسی که در تاریخ فوتبال ایران نامش به یادگار خواهد ماند و از چهره های بسیار معتبر فوتبال جهان محسوب میشود.

یکی دیگر از اتفاقات این برنامه حضور امیرمهدی ژوله کمدین و نویسنده معروف بوده که قرار است طنز این برنامه ورزشی بیشتر کند.

از دیگر کارشناسهای برنامه ژاوی ستاره تیم بارسلونا میباشد که به همراه وریا غفوری در کنار علی دای کارشناسی خواهند کرد.

بدون شک شما هم دوست دارید هرچه زودتر این برنامه مهیج را به صورت زنده ببینید.

گفته شده حضور پژمان جمشیدی به عنوان مجری، این تئوری را تقویت می‌کند که عادل فردوسی پور در برنامه‌های اینترنتی هم ممنوع التصویر شده است. این تئوری پس از نامه حسام الدین آشنا که خطاب به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه و رئیس شورای نظارت بر صداوسیما نوشته شده بود مطرح شد. اما برخی هم گفته اند که این تئوری صحت ندارد.

زمان و ساعت پخش برنامه اینترنتی کلاسیکو

زمان پخش برنامه از سه شنبه 24 آذر میباشد و از ساعت 22 (قرار بوده ساعت 20 باشد) از طریق اپلیکیشن و وب سایت بازار به صورت رایگان پخش خواهد شد.

زمان و ساعت پخش برنامه اینترنتی کلاسیکو با اجرای فردوسی پور و پژمان جمشیدی

به گزارش خبر ورزشی این برنامه که با حضور علی دایی، وریا غفوی و امیرمهدی ژوله به عنوان مهمان و با اجرای پژمان جمشیدی به بررسی آخرین اتفاقات بارسلونا و رئال مادرید پیش از بازی بزرگ می‌پردازد، قرار است یک‌شنبه شب ۲۴ آذر از طریق پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا و کافه بازار به نمایش درآید.

ساعت پخش برنامه اینترنتی کلاسیکو

ژابی آلونسو بازیکن تیم ملی اسپانیا هم به عنوان کارشناس برنامه «کلاسیکو» با برقراری ارتباط اینترنتی تحلیل‌هایی از رقابت دو تیم و حال‌وهوای فعلی دو شهر بارسلون و مادرید را ارائه می‌کند.

تهیه‌کنندگی «کلاسیکو» را عادل فردوسی‌پور برعهده دارد و کافه‌بازار، فیلیمو و نماوا از سرمایه‌گذاران این برنامه هستند.

دانلود

به محض پخش این برنامه در این صفحه قرار خواهد گرفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *