پخش زنده برنامه کلاسیکو با اجرای پژمان چمشیدی فردوسی پور

پخش زنده برنامه کلاسیکو فردوسی پور اجرای پژمان جمشیدی

پخش زنده برنامه کلاسیکو با اجرای فردوسی پور +دانلود این برنامه اینترنتی را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

عادل فردوسی پور مجری و تهیه‌کننده سرشناس کشورمان که در سال گذشته به دلیل اختلافاتش با علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما از تلویزیون کنار گذاشته شده حالا بعد از مدتها دوری از فعالیت های هنری خود تصمیم گرفته که ویژه برنامه برای ال کلاسیکو بین مسابقه بارسا و رئال ترتیب دهد

پخش زنده برنامه کلاسیکو با اجرای پژمان جمشیدی فردوسی پور

در این برنامه از چهره‌های شاخصی دعوت به عمل آمده که باعث خواهد شد مورد استقبال مردم قرار بگیرد

پخش زنده برنامه کلاسیکو با اجرای پژمان جمشیدی فردوسی پور

حضور ژاوی آلونسو و علی دایی و وریا غفوری به عنوان کارشناس در این برنامه از مهمترین ویژگی های این برنامه اینترنتی خواهد بود

اجرای برنامه هم بر عهده عادل فردوسی پور و پژمان جمشیدی میباشد

پژمان جمشیدی که از محبوب ترین چهره های ورزشی و هنری کشور می باشد در این برنامه کار را بر عهده گرفته است که می‌تواند در نوع خود بسیار جذاب باشد اولین تجربه مجری گری این چهره دوست داشتنی را ببینیم

امیر مهدی ژوله کمدین و نویسنده طنز مطرح سینما و تلویزیون نیز در این برنامه شرکت می کند و چند آیتم را برعهده دارد که وظیفه استندآپ کمدی آن را انجام دهد
عادل فردوسی پور که پیش از این با نریشن‌هایی در برنامه “فوتبال ۱۲۰ ” در شبکه ورزش حضور داشته. اما حالا تصمیم گرفته برای تلویزیون‌های اینترنتی برنامه بسازد و به نظر می‌رسد مسیر فعالیت‌های خود را انتخاب کرده است.

اما در مورد جزئیات برنامه جدید عادل؛ استودیوی برنامه “کلاسیکو” به شکلی طراحی شده تا تماشاگران برای اولین بار بتوانند در برنامه‌های فوتبالی حضور پیداکنند. از نکات دیگر این برنامه، اجرای پژمان جمشیدی است. او پس از حضور در فوتبال، سینما، تلویزیون و تئاتر حالا به سراغ اجرا رفته است تا اولین تجربه اجرای خود را با “کلاسیکو” آغاز کند.

پخش زنده برنامه کلاسیکو فردوسی پور

برنامه اینترنتی کلاسیکو با اجرای فردوسی پور و پژمان جمشیدی روز یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲ از طریق سایت فیلمو و نماوا پخش می‌شود و دیدن این برنامه کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هیچ مبلغی نیست.

برای دیدن پخش زنده برنامه کلاسیکو اینجا کلیک کنید

پخش زنده برنامه کلاسیکو با اجرای پژمان جمشیدی فردوسی پور

قسمت اول این برنامه جذاب شب گذشته پخش شد که پژمان جمشیدی کار اجرای ان را بر عهده داشت او به خوبی از عهده این برنامه بر امد و توانست رضایت بسیار از علاقمندان به فوتبال را به دست اورد.

در قسمت اول پژمان جمشیدی با علی دایی صحبت هایی درباره ماجرای شکسته شدن رکوردش توسط رونالدو پرید که او پاسخ داد تا به حال کسی به آقای گلی من توجه نمیکرده اما حالا که رونالدو به رکورد من نزدیک شده بحثش را هر روز میکنند.

او گفت که گل های رونالدو قابل مقایسه با گل های من نیست و او یک اعجوبه در فوتبال است و چه کسی بهتر از رونالدو که بخواهد رکورد من را بشکند.

در ادامه برنامه امیرمهدی ژوله اقدام به اجرای استند آپ کرد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

استقبال گسترده

در لحظات آغازین این برنامه استقبال مردم به گونه زیاد بود که سرور سایت های پخش کننده جوابگو نبود و سایت انها قطع شد استقبال از برنامه فردوسی پور نشان دهنده علاقه مردم به عادل فردوسی پور مجری محبوب تلویزیون است که بنا به اختلافاتش با مدیر شبکه سه مدتیست از تلویزیون به دور مانده است.

با توجه به اینکه پژمان جمشیدی کار اجرای برنامه را برعهده گرفته است گمانه زنی هایی مبنی بر ممنوع التصویری او حتی در رسانه های اینترنتی شنیده میشود.

باید ببینیم که ایا پخش این برنامه تداوم پیدا میکند یا خیر..

رکورد پخش زنده برنامه کلاسیکو فردوسی پور اجرای پژمان جمشیدی

به گزارش روابط عمومی “کلاسیکو” و با ثبت آمار تماشا از سوی سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و بازار که تنها پخش کنندگان “کلاسیکو” هستند، یک میلیون و ۸۲۰هزار کاربر در طول ۲۴ ساعت اولیه پخش این برنامه را تماشا کرده‌اند.

همچنین با توجه به این نکته که برای هر دستگاه تماشا می‌توان بیشتر از یک تماشاگر را در نظر گرفت، باید توجه داشت که عدد اعلام شده برآوردی از حداقل تعداد تماشاگر در ۲۴ ساعت اولیه انتشار است و تعداد واقعی تماشاگران “کلاسیکو” در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار عددی فراتر از یک میلیون و ۸۲۰هزار نفر تخمین زده می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *