ساعت پخش و تکرار بازپخش بچه مهندس 4

ساعت پخش و تکرار بازپخش بچه مهندس 4

ساعت پخش و تکرار بازپخش بچه مهندس 4 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ساعت پخش و تکرار بازپخش بچه مهندس 4

سریال “بچه مهندس 4” که در ادامه سه فصل گذشته در گروه فیلم و سریال شبکه 2 تولید شده است ، هر شب ساعت 21:30 از شبکه 2 همزمان با ماه رمضان پخش می شود .

بازپخش این سریال در ساعت های 00:45 ، 16:15 و 11:30 انجام می شود.

ساعت پخش و تکرار بازپخش بچه مهندس 4

این سریال به تهیه کنندگی سعید سعدی ، کارگردانی احمد کاوری و نویسندگی حسن وارسته ، امیر شاداب و احسان فکا تولید می شود.

این مجموعه یک درام اجتماعی است که داستان آن از دهه 60 آغاز می شود و تا دهه 90 ادامه دارد. داستان «بچه مهندس» تحت تأثیر فضای جامعه امروز است و بسیاری از وقایع تلخ و شیرین این سالها در آن گنجانده شده است. داستان سریال “بچه مهندس” در سه مرحله کودکی ، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی ، جواد جوادی روایت می شود که در امتداد خط اصلی داستان اتفاق می افتد.

 

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی، گروه بازیگران فصل چهارم این سریال را تشکیل می‌دهند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. افتضح بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *