ساعت پخش و تکرار سریال نون خ 2 (فصل دوم نون خ)

ساعت پخش و تکرار سریال نون خ 2 (فصل دوم نون خ)

ساعت پخش و تکرار سریال نون خ 2 (فصل دوم نون خ) را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ساعت پخش و تکرار سریال نون خ 2

مجموعه طنز و جذاب نون خ که سال گذشته در ایام نوروز پخش شد حالا فصل دوم آن قرار است از 20 فروردین مجددا برروی انتن برود و جایگزین سریال پایتخت شود.

ساعت پخش و تکرار فصل دوم سریال نون.خ

از ۲۰ فروردین ۹۹ هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش می شود و تکرار آن روز بعد در ساعت‌های ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۵۵ و ۱۴:۴۵ خواهد بود.

ساعت پخش و تکرار سریال نون خ 2 (فصل دوم نون خ) بازیگران سریال نون خ 2

این مجموعه توسط اقای سعید آقاخانی کارگردانی شده و توسط امیر وفایی نویسندگی شده است و به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم از فصل اول آن حالا عوامل این مجموعه تصمیم گرفته که فصل دوم آن را ساخته و پخش کند.

در فصل دوم سریال نون خ اتفاقات زیادی قرار است بیفتد. به تعداد بازیگران اضافه می‌شود و همین طور برخی بازیگران هم حضور نخواهند داشت.

از سوی دیگر شنیده‌ها حاکی از این است که آقای نون. خ در فصل دوم سر و سامان می‌گیرد و قرار است برای او همسری انتخاب شود. هنوز بازیگر این نقش انتخاب نشده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که گروه سازنده سریال «ن خ» قرار است دو شخصیت محوری به فصل دوم اضافه کند. یکی از شخصیت‌های محوری خانمی است که قرار است به عنوان همسر آقای «ن خ»انتخاب شود که هنوز بازیگر آن انتخاب نشده است. در واقع با این اتفاق در قصه آقای «ن خ»سر و سامان می‌گیرد.

همچنین یک شخصیت محوری آقا هم به گروه فصل دوم اضافه می‌شود که هنوز جزییات آن مشخص نشده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *