سایت بت شادمهر عقیلی ! و واکنش هوادارانش به سایت شرطبندی

سایت بت شادمهر عقیلی ! واکنش هوادارانش به سایت شرطبندی

سایت بت شادمهر عقیلی ! و واکنش هوادارانش به سایت شرطبندی او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای سایت بت شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی خواننده ای که برای بسیاری از ما یک نوستالژی بود و با آهنگهایش حسابی خاطره داشتیم جدیدا وارد فاز شرطبندی شده است و میخواهد با سایت شرطبندی پولی برای خود دست و پا کند.

سایت بت شادمهر عقیلی ! واکنش هوادارانش به سایت شرطبندی

این اقدام او با واکنش شدید هوادارانش مواجه شد و بسیاری از کاربران به شدت از او انتقاد کردند و حتی برخی ها برای اون نوشتند که شماره حسابش را بدهد تا برایش پول واریز کنند اما دست از شرطبندی و دزدی و کلاهبرداری بردارد.

شادمهر چندی پیش هم در موزیک ویدئویش از ریحانه پارسا استفاده کرد که موجب خشم هودارانش شد و از او خواستند که وارد مسائل حاشیه ای نشود و سعی کند تمرکزش را برای خوانندگی بگذارد.

اقدام شادمهر عقیلی در ترویج سایت های شرط بندی که با انتشار یک استوری در اینستاگرام انجام شد با واکنش منفی کاربران زیادی مواجه شد.

سایت بت شادمهر عقیلی ! واکنش هوادارانش به سایت شرطبندی

این خواننده پیش تر نیز با برگزاری کنسرت در عربستان خشم ایرانی ها را برانگیخته بود و با استفاده از ریحانه پارسا [بازیگر زن ایرانی که اخیرا کشف حجاب کرده است] در موزیک ویدئو خود سعی در جذب مخاطب بیشتر داشت.

شادمهر عقیلی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران)، خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده، ترانه سرا و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *