سحر دولتشاهی و همایون شجریان ازدواج کردند؟ +عکس

سحر دولتشاهی و همایون شجریان ازدواج کردند؟ +عکس

(عکس) ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی که این روزها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی

سال گذشته نمایش سی با حضور بسیاری از هنرمندان مطرح کشورمان از جمله سحر دولتشاهی و همایون شجریان حواشی زیادی به همراه داشت که یکی از مهمترین انها رابطه نزدیک همایون شجریان با سحر دولتشاهی بود که این شایعه را به وجود اورد آنها میخواهند با یکدیگر ازدواج کنند.

سحر دولتشاهی و همایون شجریان ازدواج کردند؟ +عکس

بعد از گذشت روزها این موضوع کم رنگ شد تا اینکه مراسم تشییع استاد شجریان باز هم حاشیه را پر رنگتر کرد تا جایی که گفته شد این دو هنرمند با یکدیگر ازدواج کرده اند چراکه در پایان تشییع ، خانم سحر دولتشاهی سوار بر خودروی همایون شجریان شد و محل خاکسپاری را ترک کردند.

البته بعد از فوت استاد شجریان پیام تسلیت یکسانی نیز در پیج اینستاگرام دولتشاهی و فرزند استاد شجریان منتشر شده است و خانم دولتشاهی پیام تسلیت همایون را فوروارد کرده است .

(عکس) ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی(عکس) ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی

این درحالیست که آقای همایون قبلا ازدواج کرده (بود) و متاهل است (یا بود) و یک دختر به نام یاسمین دارد. نام همسرش (شایدم سابق) گیتا خوانساری است (بود) در سال ۱۳۷۴ با همایون شجریان ازدواج کردند و دخترش یاسمن بعد از دوازده سال ازدواجشان به دنیا امده است.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی گیتا خوانساری همسر همایون شجریان +طلاق بیوگرافی گیتا خوانساری همسر همایون شجریان

امروز 31 اردیبهشت ماه نیز علی سرابی با انتشار عکسی چهارنفره در کنار همسرش مارال بنی اعتماد و همایون شجریان و سحر دولتشاهی مهر تاییدی بر ازدواج این دو هنرمند زد

سحر دولتشاهی و همایون شجریان ازدواج کردند؟ +عکس

سحر دولتشاهی زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸ تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

حضور در صحنهٔ تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد. دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

همایون شجریان (۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ تهران) خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و نوازندهٔ تنبک و کمانچه است. وی فارغ التحصیل کنسرواتوار موسیقی تهران است

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *