سحر علیشاهی کیست پرویز پرستویی شکایت کرد

سحر علیشاهی کیست پرویز پرستویی شکایت کرد

بیوگرافی سحر علیشاهی و سحر علیشاهی کیست پرویز پرستویی شکایت کرد جزئیات کامل را در این صفحه ببینید.

سحر علیشاهی کیست

ویدیویی در فضای مجازی دست به دست شد که دختری به نام بدون حجابی را نشان میداد که انتصاب او به عنوان دختر پرویز پرستویی حسابی بازار شایعه در شبکه های اجتماعی را داغ کرده بود دختری که نه تنها فرزند آقای پرستویی نبود بلکه هیچ نسبتی با این بازیگر نداشت.

سحر علیشاهی کیست پرویز پرستویی شکایت کرد

شکایت پرویز پرستویی

در نهایت پرویز پرستویی از منتشر کنندگان این کلیپ شکایت کرد .

معاون اجتماعی پلیس فتا گفت که این کلیپ با اهداف مغرضانه نشر پیدا کرده و با توجه به شکایت قضایی آقای پرستویی علیه افرادی که این شایعه را منتشر کردند پیگیری خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این ویدیو دختری بدون حجاب نشان داده می شود که او را منتسب به دختر پرویز پرستویی معرفی کردند در حالی که این دختر شخصی به نام سحر علیشاهی میباشد و هیچ نسبتی با پرویز پرستویی ندارد.

سحر علیشاهی کیست پرویز پرستویی شکایت کرد

معاون اجتماعی پلیس فتا درباره اینکه منتشرکنندگان این کلیپ در ایران هستند یا خارج از کشور گفته که فعلاً درباره این موضوع به همین بسنده می کنیم که پرویز پرستویی شکایت کرده و ما پیگیر هستیم.

ایشان همچنین با بیان اینکه متاسفانه برخی از کاربران به علت نداشتن سواد رسانه‌ای به صورت ناآگاهانه اقدام به بازنشر اکاذیب و تهمت زنی در فضای مجازی می کنند اظهار داشت کاربران فضای مجازی باید دقت داشته باشند انتشار و دست به دست کردن شایعه و خلاف واقعیت جرم تلقی شده و با آنها برخورد قضایی خواهد شد.

پرویز پرستویی که متولد سال ۱۳۳۴ است، در سال ۶۰ با دختری از بستگان خود به نام نسترن پرستویی ازدواج کرد. این زوج صاحب دو فرزند به نام الناز و بهروز شدند.

سحر علیشاهی کیست پرویز پرستویی شکایت کرد

از زندگی الناز پرستویی اطلاعاتی در دست نیست اما بهروز پرستویی که شباهت بسیاری زیادی به پدر خود دارد، چند تجربه ی کوتاه بازیگری داشته است. او اولین بار در سال ۷۶ در فیلم «آژانس شیشه ای» ابراهیم حاتمی کیا در نقش فرزند کوچک تر شخصیت حاج قاسم با بازی پرستویی حضور یافت و پس از آن در سریال «پهلوانان نمی میرند» حسن فتحی نقش آفرینی کرد. او در سریال «هم گناه» مصطفی کیایی هم با پدر خود همبازی بود. بهروز پرستویی در این سریال شبکه نمایش خانگی که در سال ۹۸ منتشر شد، نقش جوانی شخصیت فریبرز صبوری را برعهده داشت، یک افسر پلیس که پدرش ایفاگر آن بود.

سحر علیشاهی کیست پرویز پرستویی شکایت کرد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *