بیوگرافی و ماجرای شهادت سرهنگ اسماعیل چراغی یگان ویژه اصفهان

بیوگرافی و ماجرای شهادت سرهنگ اسماعیل چراغی یگان ویژه اصفهان

بیوگرافی و ماجرای شهادت سرهنگ اسماعیل چراغی یگان ویژه اصفهان همراه جزئیات ترور و حمله به سرهنگ اسماعیل چراغی را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی و ماجرای شهادت سرهنگ اسماعیل چراغی یگان ویژه اصفهان

سرهنگ اسماعیل چراغی کیست

اسماعیل چراغی یکی از فرماندهان یگان ویژه بوده که سالهاست در نیروی انتظامی فعالیت دارد و در سالهای اخیر در اصفهان مشغول بود.

روح الله حکیمی فرد مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان جزئیاتی از حادثه تروریستی در فلکه نگهبانی خانه اصفهان اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه مورخ ۲۵ آبان ماه در پی فراخوان گسترده ضدانقلاب برای ایجاد آشوب و اغتشاش نیروهای حافظ امنیت به منظور برقراری نظم و امنیت در فلکه نگهبانی خانه اصفهان حضور پیدا می‌کنند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل لحظه شهادت بسیجی در قروه کردستان

فیلم لحظه دستگیری قاتل شهید زینال زاده و شهادت بسیجیان مشهد

وی افزود: پس از آن عوامل تروریستی از بین اغتشاشگران با رگبار به سمت نیروهای مدافع امنیت تیراندازی می‌کنند که ۲ نفر از نیروهای بسیجی به نام محسن حمیدی و محمدحسین کریمی به شهادت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز مجروح هستند.

حکیمی فرد با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.

شهادت سرهنگ اسماعیل چراغی

سرهنگ رضا نصیری؛ فرمانده یگان‌ویژه استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: دقایقی قبل سرهنگ “اسماعیل چراغی‌” نیروی ویژه‌ای که شب گذشته در محله خانه اصفهان، از سوی تروریست‌ها هدف اصابت گلوله جنگی قرار گرفته بود، دقایقی قبل به درجه رفیع شهادت نائل شد‌.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *