فیلم کامل لحظه شهادت بسیجی در قروه کردستان (18+)

فیلم کامل لحظه شهادت بسیجی در قروه کردستان که شب گذشته در خیابان کشته شد و پیکر او را در پیاده رو گذاشتند.

فیلم کامل لحظه شهادت بسیجی در قروه کردستان (18+)

فیلم کامل لحظه شهادت بسیجی در قروه کردستان

روز گذشته با فراخوان شبکه های ضد انقلابی برای حضور در خیابان تعدادی از اراذل و اوباش با قمه و چاقو به جمع معترضان افزوده و با ماموران امنیتی درگیر شدند.

در شهرستان قروه کردستان چند نفر از ماموران امنیتی به قتل رسیدند در ویدیو هایی که منتشر شده یک مامور یگان ویژه در حالیکه که جانش را از دست داده در پیاده رو افتاده است و مردم همچنان در حال سر شعار دادن میباشند

اغتشاشات در استانهای خوزستان و کردستان و سیستان و بلوچستان نسبت به سایر شهرهای دیگر کشور بسیار بیشتر بوده و خشونت در این اعتراضات بسیار افزایش یافته است.

همچنین ببینید:

فیلم کامل لحظه درگیری و شهادت شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده

در مشهد روز گذشته دو نفر از عوامل بسیجی توسط اغتشاشگران کشته شدند و در خوزستان و شهر ایذه دو موتور سوار اقدام به تیراندازی به سوی مردم کرده که که منجر به شهادت هفت نفر از جمله یک پسر ۱۰ ساله شد.

بیش از ۶۰ روز است که در شهرهای مختلف کشورمان اغتشاشاتی به وجود آمده است.

بعد از فوت مهسا امینی که توسط گشت ارشاد بازداشت شده بود همچنان آتش اعتراضات در خیابان ها روشن بوده و در روزهایی که این آتش فروکش می‌کند شبکه های ضد انقلابی با انتشار فراخوان های مختلف مردم را مجدداً به خیابان می کشانند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا