فیلم کامل لحظه درگیری و شهادت شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده بسیجی

فیلم کامل لحظه درگیری و شهادت شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده بسیجی

فیلم کامل لحظه درگیری و شهادت شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده بسیجی

فیلم کامل لحظه درگیری شهادت شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده بسیجی در خیابان شهر مشهد و درگیری و چاقو خوردن او منتشر شده است کلیپ دلخراش از شهادت دو بسیجی مشهد را ببینید.

شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده دو بسیجی مشهدی بوده که روز گذشته مورد حمله یکی از اراذل و اوباش قرار گرفت و به شهادت رسیدند در ویدیو منتشر شده از دوربین های مداربسته یک مغازه درگیری حسین زینال زاده با یک اراذل و اوباش را نشان می‌دهد که در حال چاقو زدن به او می باشد.

لحظه درگیری و شهادت شهید حسین زینال زاده

در حالی که حسین زینال زاده بر روی زمین افتاده یک اوباش در حال ضربات چاقو به او می باشد از سوی دیگر دانیال رضازاده برای نجات دوستش وارد درگیری میشودکه ضارب یک ضربه چاقو به گردن دانیال رضازاده می کوبد که متاسفانه بعد از دقایقی به علت خونریزی بسیار زیاد به شهادت میرسند.

همچنین ببینید:

فرماندار مشهد درباره این اتفاق می‌گوید که بعد از حضور نیروهای امنیتی اغتشاشگران متفرق شدند اما برخی از آنها با چاقو با بسیجی ها درگیر شدند که دو بسیجی در این بین به شهادت رسیدند.

همچنین تعدادی از اراذل و اوباش با تهدید کسبه ها آنها را مجبور کردند که مغازه های خود را تعطیل کنند.

لازم به ذکر است که حسین زینال زاده متولد ۱۳۷۸ بوده و در رشته الکترونیک تحصیل می کرد و مدتی در حوزه سه ناحیه ابوذر به عنوان بسیجی فعال حضور داشت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

7 نظر

  1. نادر براتی

    با سلام خسته نباشید کسی که ضارت چاقو میزند دانیال رضا زاده است و کسی که سمت ارازل اوباش می‌آید حسین زینال زاده است در این قسمت اشتباهی صورت گرفت

  2. من ایرانی ام آرمانم شهادت

    سلام بچه ها اینها چند سالششون بوده? ادم دلش کباب میشه این جوونای رعنا میرن….خدایا قلبمون درد گرفت…بسه دیگه…
    اللهم عجل الولیک الفرج
    شادی روح شهدا صلوات

  3. دانشجوی روشن فکر

    الهی به حق پنج تن خدا باعث وبانی این وضعیتی که برای مملکت به وجود اوردن رسوا کند …امین

  4. به یاد فیلم موقلی افسانه جنگل افتادم زندگی کردن با چینن آدمایی در جامعه که انسان را براحتی میکشند سخت است درد آور است

  5. ختعخب اگه میخواین لخت شن بزاریدبشن چکار نظام ومردم دارن.بخدانظام ورهبرعزیز داریم. اغتشاش گران بدبخت فکرمیکنن بااین کارهامیتونن کارپیش ببرن .درودبر خامنه ای.مرگ برمنافق.

  6. راضیه بهرامزاده

    منم امروز رفته بودم مراسم خاکسپاری این دوتا دسته گل پرپر شده
    واقعا خدالعنت کنه قاتلشونو چقدر قلب همه بدرد اومد خصوصا خانواده هاشون خدابهشون صبر بده
    امیدوارم با ایه قرآنی و شاخه گل صلواتی همیشه بیادشون باشیم و با اعمال خوب راهشونو ادامه بدیم
    خدایا ظهور صاحب الزمان رو برسون
    باید هرچه زودتر قاتلشون رو اعدام کنن

    • دوس عزیز شما دو نفر رو دیدی ولی امان از حدود ۶۵۰نفر از مردم بی گناه رو ماموران و بسیجی ها و اشرار کشتن رو نمی بینی اگر اینطور باشه اینها که کم نیستن فقط مخالف این شرایط بودن که حقشون کشتن نبود و همه بی گناه رفتن فقط اون دوتا بسیجی نبودن و مردم هم حق اعتراض و انتقاد داشتن نه که ماموران بکشن اینهارو حالا به هر شرایطی پس انشالله هیچ کشتاری نباشه و اعدام چیز خوبی نیس و باید جلوی بیشتر اعدام هارو با بخشش یا دیه بگیرن و حیف همه جوان هامون و هم این دوتا جوان عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *