بیوگرافی شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده بسیجی مشهد +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده دو بسیجی مشهد همراه اینستاگرام و عکس و فیلم شهادت شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده را در ادامه بخوانید.

قاتل این دو شهید در 21 آذر 1401 در مشهد اعدام شد نام قاتل این دو شهید مجیدرضا رهنورد بوده که بعد از محاکمه در کمتر از  دو ماه در ملاعام اعدام شد مجیدرضا رهنورد در دادگاه گفته که تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته و به خیابان آمده  و زمانی با دو بسیجی مواجه شده آنها را با چاقو زده است.

بیوگرافی شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده بسیجی مشهد +اینستاگرام و عکس

بیوگرافی شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده

دانیال رضازاده و حسین زینال زاده دو نفر از بسیجیان مشهدی بوده که روز گذشته در اغتشاشات به وجود آمده در خیابان مورد حمله قرار گرفته و با ضربات چاقو به شهادت رسیدند.

در پیج اینستاگرام این دو نفر نوشته شده روکسی بجز حسین حساب نکن.

همچنین ببینید:

فیلم کامل لحظه شهادت شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده بسیجی

در روز گذشته تا به حال فالور های بسیار زیادی را به دست آورده اند.

حسین زینال زاده متولد ۱۳۷۸ بوده و در رشته الکترونیک تحصیل کرده و در حال حاضر دانشجو بوده و در حوزه بسیج ناحیه ۳ ابوذر فعالیت می کرد .

درباره دانیال رضازاده اطلاعات چندانی در رسانه ها وجود ندارد .

بیوگرافی شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده بسیجی مشهد +اینستاگرام و عکس

همچنین ببینید:

بیوگرافی حسین براتی بسیجی مشهد
بیوگرافی بسیجی شهید مجید یوسفی و فیلم لحظه شهادت
بیوگرافی آرمان علی وردی شهادت طلبه بسیجی با شکنجه

روز گذشته در مشهد تجمع‌های اعتراضی به وجود آمده بود که با حضور اراذل اوباش به اغتشاش کشیده شد و درگیری بین اراذل و اوباش با نیروهای بسیج به وجود آمد که منجر به شهادت چند تن از بسیجیان شد.

ماجرای شهادت

مهر نوشت: داوری گفت: پس از حضور نیروی انتظامی، عوامل اغتشاشگر متفرق شدند اما تعدادی از آنان با چاقو به ۵ بسیجی که دورتر از محل درگیری ایستاده بودند، حمله کردند.

محسن داوری عصر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو بسیجی در جریان اغتشاشات اخیر در مشهد به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: عصر امروز تعدادی اراذل و اوباش و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسب و کار در منطقه چهارراه عامل مشهد را داشتند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: پس از حضور نیروی انتظامی، عوامل اغتشاشگر متفرق شدند اما تعدادی از آنان با چاقو به ۵ بسیجی که دورتر از محل درگیری ایستاده بودند، حمله کردند.

وی افزود اغتشاشگران که به‌صورت ناگهانی به بسیجیان حمله کردند، ۲ تن را شهید و سه نفر را زخمی کردند.

روز پنج شنبه 26 آبان ماه سال جاری، مجید رهنورد با سلاح سرد دو بسیجی به نام‌های شهیدان «دانیال رضا زاده» و «حسین زینال زاده » را در شهر مشهد به شهادت رساند و 4 نفر دیگر را مجروح کرد و سپس متواری شد. 28 آبان ماه اما در حالی که متهم از شهر مشهد گریخته بود، به همراه 3 تبعه خارجی در استان سمنان دستگیر شد.

اعدام مجیدرضا رهنورد

مجیدرضا رهنورد اعدام شد +فیلم و جزئیات اعدام مجید رهنورد در مشهد

3 آذرماه و یک هفته بعد از وقوع این جنایت، درودی دادستان مرکز استان خراسان رضوی از صدور کیفرخواست برای مجید رهنورد متهم پرونده به اتهام محاربه و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب مشهد خبر داد.

امروز سه‌شنبه 8 آذرماه نیز، 5 روز بعد از صدور کیفرخواست، اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده این متهم برگزار شد دادگاه امروز به فاصله 10 روز بعد از بازداشت متهم تشکیل شده است.

پس از اعلام رسمیت جلسه، رئیس دادگاه از نماینده دادستان خواست تا به قرائت کیفرخواست صادر شده در مورد متهم مجید رضا رهنورد بپردازد.

متهم به بسیجیان و شهروندان پرداخت و گفت: متهم طی مراحل تحقیقات قانونی به اتهامات خود اقرار کرده است.

نماینده دادستان با اشاره به وقایع روز حادثه، به برخی از مستندات موجود در پرونده از جمله گزارش اداره آگاهی خراسان رضوی و گزارش نهادهای امنیتی و همچنین درخواست‌ مکرر کسبه و اهالی محل مبنی بر مجازات متهم، تماس‌های مکرر شهروندان مبنی بر احساس ناامنی که دلالت بر ایجاد رعب و وحشت عمومی دارد، گفت: متهم به قصد جان ماموران حافظ امنیت، 2 تن از بسیجیان را شهید و 4 نفر دیگر را مجروح کرده است.

قاضی قناد، نماینده دادستان افزود: متهم برای بررسی وضعیت سلامت روحی به پزشکی قانونی معرفی و سلامت وی هنگام وقوع جرم مورد تایید قرار گرفته است.

در این هنگام و با اجازه رئیس جلسه؛ نماینده دادستان، کلیپی حاوی اقدامات اغتشاشگران که پس از ارتکاب جرم علیه اشخاص، اموال عمومی و خصوصی توسط خود آنها برای پخش در فضای مجازی و ارسال به شبکه‌های معاند خارجی تهیه شده بود را در صحن علنی به نمایش گذاشت.

اعدام قاتل

براساس کیفرخواست، مجیدرضا رهنورد متهم بوده به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد از نوع چاقو به قصد جان مردم که منتهی به شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده و مجروح شدن ۴ نفر دیگر شد.

سرانجام پس از طی روال قانونی، دادگاه رای نهایی خود را بر اساس اقرار صریح متهم و مستندات متقن موجود در پرونده صادر کرد.

بر همین اساس دادگاه، این متهم را با اتهام محاربه به اعدام در ملاعام محکوم کرد.

حکم صادره پس از بررسی مجدد توسط قضات دیوان عالی کشور و تایید آن‌ها و سپری شدن همه تشریفات قانونی و شرعی، صبح امروز در ملاعام و با حضور جمعی از مردم شهر مشهد اجرا شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. #حسین_زینال_زاده🌷
    #دانیال_رضا_زاده🌷

  2. روحشان شاد و یادشان گرامی .

  3. 😭😭😭💔💔💔روحشان شاد .
    #حسین_زینال_زاده#دانیال_رضا_زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *