دانلود کامل سریال جنگل آسفالت قسمت اول + پخش رایگان

دانلود کامل سریال جنگل آسفالت قسمت اول 1 + پخش رایگان

دانلود کامل سریال جنگل آسفالت قسمت اول با  پخش رایگان و کیفیت اصلی را در این صفحه اماده کرده ایم که میتوانید دانلود و تماشا کنید.

سریال جنگل اسفالت یکی از سریالهای جدید تلویزیونی با داستان عاشقانه و جنایی بوده که حتما از دیدن این سریال لذت خواهید برد در این سریال بازیگران شاخص سینمای ایران از جمله نوید محمدزاده و فرشته حسینی حضور دارند که موفق شدند یک سریال جذاب را بسازند.

دانلود کامل سریال جنگل آسفالت قسمت اول

پژمان تیمورتاش کارگردان این سریال اولین بار است که تجربه کارگردانی را برای ساخت سریال به دست اورده است و موفق شده کار خیلی جذابی را تولید کند.

دانلود کامل سریال جنگل آسفالت قسمت اول + پخش رایگان

حضور نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی و همچنین درخشش امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر برگ برنده این سریال بوده که بدون شک به پر فروش ترین سریال شبکه نمایش خانگی تبدیل خواهد شد.

تیمورتاش در حوزه ادبیات، رمان «قبل از مردن چشم هایت را ببند» را نوشته است. وی همچنین ساخت چند فیلم کوتاه و نویسندگی فیلمنامه دو فیلم شهربانو و بی تار را در کارنامه خود دارد.

به طور کلی برداشت من از این پیوند این است که یکی پیدا شود و بیاید «همسایه‌ها» را فیلم کند! «جای خالی سلوچ» را، «انفجار بزرگ» را… وگرنه که بی‌تعارف بسیاری از داستان‌ها و رمان‌های امروز را ما در فیلم‌ها و سریال‌های آمریکایی قبل از خواندن دیده‌ایم.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *