بازیگران سریال کره ای خانواده جدید + عکس و اینستاگرام بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال کره ای خانواده جدید عکس و اینستاگرام بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال کره ای خانواده جدید عکس و اینستاگرام بازیگران کره ای این سریال را در مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال خانواده جدید

سریال خانواده جدید که محصول کشور کره است وارد کنداکتور پخش شبکه دو شده است و در روزهای سرد زمستان گرما بخش خانواده های ایرانی خواهد بود.
پخش مجموعه تلویزیونی خانواده جدید از اواخر آذر ماه شده و در ساعات ظهر به تمایش در می آید.

بیوگرافی بازیگران سریال کره ای خانواده جدید  عکس و اینستاگرام بازیگران

زمان و ساعت خانواده جدید

این سریال کره ای از شنبه تا چهارشنبه هر روز از ساعت ۱۳:۴۵ پخش آن شروع شده و تکرارش ساعت ۷ بامداد روز بعد از شبکه دو سیما خواهد بود. بیماری مجید خراطها
این مجموعه ۶۸ قسمتی است و به کارگردانی کیم هیونگ سوک در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است و البته باید متذکر شد که مشخص نیست نام اصلی سریال در کره همین باشد و  شاید در ایران نامش تغییر کرده باشد.

سریال خانواده جدید + عکس و اینستاگرام بازیگران
خلاصه داستان و موضوع خانواده جدید

داستان این سریال بسیار جذاب بوده و درباره زندگی یک زن و شوهر جوانی ست که یون هی و تری که شغل آنها تهیه کننده تلویزیون و پزشک هست نام دارند و هنرمندان و بازیگران معروفی چون یو جون و کیم نام جون و یون یو در آهن نقش آفرینی کردند.

سریال کره ای خانواده جدید

اما موضوع این مجموعه بیشتر حول و محور پیدا کردن خانواده اصلی بازیگر نقش اول می چرخد که تری زمانی پسر بچه‌ای بی‌ سرپرست بوده به فرزند خواندگی قبول می شود و حال بعد از چند سال قصد دارد خانواده اصلی و پدر و مادر واقعی خود را پیدا کند.
آنها با آمدن به منزل جدید با جنجال ها و اتفافات فوق تصور مواجه می شوند و زندگی شاد و آرامشان تحت تاثیر قرار گرفته و دچار تحول می شود و ادامه داستان…..

سریال خانواده جدید + عکس و اینستاگرام بازیگران

اسامی بازیگران سریال خانواده جدید

در این مجموعه بازیگران مشهور و معروف و اسم و رسم دار بازی کردند که جمله بازیگران اصلی و نقش اول آن عبارتند از:
کیم نام جو
یو جون سانگ
یون یو جونگ

خلاصه داستان سریال خانواده جدید

سریال خانواده جدید با نام اصلی My Husband Got a Family داستان یون هی و تری زن و شوهر جوانی است که زندگی شاد و آرامی دارند.

 

یون هی که تهیه کننده تلویزیون است ابتدا از ازدواج می ترسد و هراس اصلی او ارتباط با خانواده و به ویژه مادر شوهرش است به همین دلیل دنبال مردی می گردد که مجبور نباشد با خانواده وی در ارتباط باشد. در این میان با تری آشنا می شود که جراحی حاذق است اما خانواده ای ندارد.

 

تری پسر بچه ای بی سرپرست بوده که توسط خانواده ای به فرزندی قبول شده است. او هیچ خاطره ای از والدین واقعی خود ندارد و در سن کم زوجی کره ای که ساکن آمریکا بودند او را به فرزندی قبول کردند. تری پس از پایان تحصیل در خارج از کشور به کره برگشته تا خانواده اش را پیدا کند.

 

یون هی و تری که زندگی آرامی دارند با یک مشکل مواجه می شوند. صاحبخانه کرایه را افزایش داده و آنها پول کافی ندارند به همین دلیل مجبور به نقل مکان می شوند و به خانه چونگ آئه و همسرش می روند و در آنجا مستاجر می شوند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. مدیا مووی

    خانواده جدید یکی ازبهترین سریال های کره ای هست که تا به حال دیدم واقعا دیدنی هست کسانی که ندیدن پیشنهاد می کنم حتما این سریال را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *