سریال سقوط در چه روزهایی پخش میشود + ساعت دقیق پخش

سریال سقوط در چه روزهایی پخش میشود + ساعت دقیق پخش

سریال سقوط پنجشنبه ساعت 8 شب از پلتفرم فیلیمو پخش می شود در این سریال بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد بازیگر جنجال حضور دارند.

سریال سقوط در چه روزهایی پخش میشود + ساعت دقیق پخش

سریال سقوط در چه روزهایی پخش میشود؟

این سریال پنجشنبه ساعت 8 شب از پلتفرم فیلیمو پخش می شود در این سریال بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد بازیگر جنجال حضور دارند.

عرضه شدن سریال سقوط جنجال های زیادی را به همراه داشته است و بسیاری از رسانه به دلیل حضور حمید فرخ نژاد معتقد بودند نباید مجوز پخش به این سریال داده میشد چرا که حمید فرخ نژاد نقش مامور امنیتی قهرمان را بر عهده داشت.

تهیه کننده سریال سقوط در پلتفرم فیلیمو حدود دو سه هفته پیش برای دریافت پروانه نمایش این سریال اقدام کرده بود و از آن تاریخ تاکنون جلسات فشرده ای با حضور همکاران برگزار شده است. اداره نظارت و اجراي سازمان تنظيم صدا و تصوير جهاني در فضاي مجازي با حضور تهيه كننده سريال صورت گرفت و در نهايت در نشستي كه با حضور حقيقي و حقوقي برگزار شد اعضای شورای پروانه نمایش ساترا، نتیجه نظرات و جلسات کارشناسی ارائه شد و البته اعضای این شورا برای پخش این مجموعه به جمع بندی رسیده اند . بیوگرافی الناز ملک

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، گفت: اینکه یک یا دو تخلف محدود انجام می‌شود و بعضاً به سرعت هم اصلاح می‌شود اگر با گذشته مقایسه شود، بیانگر توفیق ساترا در رویکرد تنظیم گری تعاملی است. کما اینکه چند ساعت قبل معاونت نظارت و پایش ساترا اعلام کرد که فیلم نت پیگیر اصلاح محتوای پدرخوانده و اخذ مجوز از ساترا است که همین امر بیانگر توفیق ساترا در تنظیم گری تعاملی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *