دانلود کامل سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت دهم ۱۰ (قسمت 10) رایگان

دانلود کامل سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت دهم ۱۰ (قسمت 10) رایگان

دانلود کامل سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت دهم ۱۰ (قسمت 10) رایگان همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

  • نام : سریال شهرک کلیله و دمنه
  • موضوع : عروسکی
  • گروه سنی : کودکان و بزرگسالان
  • کارگردان : مرضیه برومند
  • قسمت :  سلبریتی – دهم – 10
  • عروسک ها : ختن، خمار ،عطایی، عووقی، شیر بانو ،شیر خان، شیرو ،شیر الملوک، زردک زاده، غال، ویج ویج، پیشت آقا کتی، قوچنبک ،قوچی، هانی، فکل، فکاهی، عنبر
  • پخش : 1 مرداد 1401
  • دانلود قسمت 10 با لینک مستقیم

دانلود کامل سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت دهم ۱۰ (قسمت 10) رایگان

دانلود کامل سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت دهم

مجموعه شهرک کلیله و دمنه به عنوان تازه ترین تولید محصول سرویس استریم فیلم نت با ایجاد تمامی جذابیت هایی که در آن وجود دارد در پایان می تواند برای بیننده کودک و نوجوان جذاببت داشته باشد.

البته به نظر خانم مرضیه برومند می تواند با این مجموعه عروسک محور خاطره های شیرین مجموعه مدرسه موش ها و مجموعه خونه مادربزرگه را زنده نماید.

تازه ترین تجارب کارگردان فیلم مربای شیرین در برترین حالت که عنوان فاقد هویت می باشد که نمی داند بیان شده‌ی خود را در کدام سو حرکت دهد.

پیشنهاد میکنیم ببینید دانلود همه قسمت های سریال شهرک کلیله و دمنه

خانم مرضیه برومند یکی از کارگردان ها و نویسنده ها و همچنین چهره های معروف در سالهای بعد از انقلاب اسلامی ایران می باشد، که بدون هیچ تردیدی چندی است خاطره سازترین عنوان های سینما و تلویزیون کشور در دهه های گذشته را خود کارگردانی نموده و اسمی آشنا و موثر لقب می‌گیرد.

خانم برومند بازیگری را از سال ۱۳۴٠ با ایفای نقش در نمایش تئاتر های مختلف شروع نمود، ولی سال ۵۷ یک سال پر کار برای ایشان بود.
سالی که خانم برومند ایفا در فیلم دایره مینا ساخته داریوش مهرجویی که «سالیان سال توقیف بود» و مجموعه صاحبقران ساخته علی حاتمی بیشتر از پیش شناخته تر نمود.

 

مرضیه ای که برومند شد

در شرایطی که بعد از انقلاب اسلامی ایران خیلی از چهره ها قبل از انقلاب دگر در خانه ماندنی شدند و یا مهاجرت نمودند، خانم برومند یک فرصت را یافت تا خود را نشان بدهد.

ایشان در سال ۵۹ با برنامه «دیو چو بیرون رود» یکی از برنامه های کودک و نوجوان از شبکه دو پخش شد و پس از یکسال مجموعه مدرسه موشها در شبکه یک روی آنتن رفت که خانم برومند به عنوان کارگردان عروسکی و کارگردان هنری همکاری لازم را در آن پروژه انجام داده بود.
موفقیت تکرار نشدنی مجموعه مدرسه موشها اسم خانم برومند را خیلی بیشتر از پیش شناخته تر نمود.

مجموعه مدرسه موشها به مدت سه سال به طول انجامید و سال ۶۴ با پخش فیلم شهر موش ها با یکی از عظیم ترین موفقیت های زندگی هنری خانم برومند به اتمام رسید.

خانم برومند که اکنون مهارت خلق عنوان های فردی خود را در بر داشت در سال ۶۶ با مجموعه خونه مادربزرگه پابه شبکه دو نهاد.
خانم مرضیه برومند کارگردانی و نویسندگی مدرسه موشها و همچنین خونه مادربزرگه را خود عهده دار بود و یکی از به یادماندنی ترین عنوان ها در زمینه کودک و نوجوان در تاریخ تلویزیون کشور را به نام خود به ثبت رسانید.

خانم برومند در دهه هفتاد و سال‌های قبل و بعد از آن بیشتر به دنبال مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی طنز آمیز رفت و عنوان های ماندگار بسیاری را به نام خود به ثبت رسانید.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *