فیلم / سشوار کشیدن از روی روسری در صدا و سیما جنجال شد

سشوار کشیدن از روی روسری در صدا و سیما جنجال شد در یکی از سریال های تلویزیونی بازی خانم از روی روسری در حال استفاده از سشوار است که در نوع خود جالب میباشد.

سکانسی از یک سریال تلویزیونی که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که خانم بازیگر درباره حال استفاده از سشوار از روی روسری خود میباشد که سوژه کاربرن شبکه های اجتماعی شده است.

سشوار کشیدن از روی روسری در صدا و سیما

اینکه چه لزومی داشته که کارگردان برای کاراکتر خانم از سشوار استفاده کنید قابل تامل است.

به هر حال بنا به برخی از قوانین اسلامی خانم ها باید در سریالها دارای حجاب باشند و کارگردان چه اصراری دارد که یک خانم از سشوار استفاده کند که سوژه قرار بگیرد از نکات جالب میباشد.

فیلم / سشوار کشیدن از روی روسری در صدا و سیما جنجال شد

ممیزی های عجیب صداوسیما

از ممنوعیت هاییی که در مورد آن صحبت می شود، اول از همه آباژور به ذهن می رسد. ابژه ای که حضورش در فیلم ها و سریال های خارجی گاهی بیشتر از برخی شخصیت های فرعی است. در سال های اخیر با گسترش شبکه های اجتماعی به موازات آن، آباژور بیشتر برای مخاطب شناخته شد و کمتر مورد استفاده قرار گرفت. گاهی اوقات برخی از بدن های دیگر این عملکرد را پیدا کردند. به عنوان مثال، در یک مورد معروف، بالاتنه دواین جانسون با ملحفه پوشانده شده بود و در فیلم خارجی دیگر، دری کوچک در آشپزخانه تعبیه شده بود تا سگ آموزش دیده خانه را پنهان کند.

همچنین ببینید:

وقتی شخصیت های زن فیلم ها و سریال های خارجی پوشش نامناسبی دارند، یکی از راه های اصلی گلدوزی است. نکته حائز اهمیت در این زمینه حرفه ای شدن لباس دوز در تلویزیون و رادیو طی سالیان متمادی است تا جایی که گاه ممکن است 10 مورد از این ممیزی ها انجام شده باشد اما تنها یکی دو مورد برای افرادی که فیلم را ندیده اند قابل مشاهده باشد. از قبل نرم افزار حرفه ای سازمان برای این کار بیش از اندازه کافی است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *