سوتی بهاره رهنما کشور پاریس (فیلم)

سوتی بهاره رهنما کشور پاریس (فیلم)

سوتی بهاره رهنما کشور پاریس (فیلم) و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سوتی بهاره رهنما کشور پاریس (فیلم)

بهاره رهنما در ینستاگرامش ویدیویی را به اشتراک گذاشت که گاف عجیبی در این ویدیو داد او گفت که پاریس مهمترین کشور دنیا در زمینه دیزاین و طراحی است!

سوتی بهاره رهنما کشور پاریس

این حرف خانم رهنما جنجال زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت و بسیاری از کاربران زیر پست او کامنت گذاشتند که پارس شهر است نه کشور!!

خانم رهنما در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و با توجه به فالوئرهایی که در اینستاگرام به دست اورده است به کار تبلیغات نیز میپردازد و در این راه درامد زیادی را به دست اورده است.

بهاره رهنما از بازیگران زن سینما و تلویزیون متولد 10 آذر ماه 1352 در شهر اراک می باشد و 44 سال سن دارد. در این مطلب از بازیگرنیوز بیوگرافی بهاره رهنما و عکسهای بیشتر از وی را میبینیم. با ما در ادامه همراه باشید.

او از جمله سلبریتی هایی بوده که در فضای مجازی حسابی فعال است و هر روز استوری و پست های مختلفی را به اشتراک میگذارد.

هاره رهنما برای اولین بار با یک فیلم اکشن – افعی – به سینما‌ آمد. سپس با همسرش (پیمان قاسم خانی) در فیلم عاشقانه بازی کرد.

بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی – نان و عشق و موتور هزار – را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

وی یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام دارد که متولد 1343 هستند و از بهاره بزرگترند. برادرش رهام دکتر و خواهرش بهانه شاعر می باشد که در خارج از کشور زندگی می کنند.

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *