سیاه و سفید کردن چهره بازیگران زن در سریال سرزده +فیلم

سیاه و سفید کردن چهره بازیگران زن در سریال سرزده +فیلم

سیاه و سفید کردن چهره بازیگران زن در سریال سرزده +فیلمو جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سیاه و سفید کردن چهره بازیگران زن

سیاست های صدا و سیما برای سانسور و جلوگیری از تحریک حنسی مردم روز به روز افزایش می یابد و دست به اقدامات عجیب و غریبی میزند که بدون شک در هیچ کجای جهان مشابه آن را نمیبینیم !

سیاه و سفید کردن چهره بازیگران زن در سریال سرزده +فیلم

این بار صداوسیما در سریال سرزده که این شب ها از تلویزیون پخش میشود دست به تکنیک عجیبی برای جلوگیری از تحریک جنسی بینندگان خود زده است و چهره بازیگران زن را سیاه و سفید کرده تا آرایش آنها مشخص نشود! این خبر را مصطفی قاسمیان خبرنگار سینمایی در اینستاگرام خود منتشر کرد .

مجموعه سرزده برای پخش در شب‌های قدر امسال تولید شده بود، اما به دلایل نامعلوم از جدول پخش ماه رمضان کنار رفت. ممکن است دلیل تعویق پخش سریال، اعمال همین اصلاحات باشد.

او درباره درباره ادیت های چهره های هنرپیشه های زن یک سریال نوشته است:
در سریال «سرزده» که از شبکه یک پخش می‌شود، اصلاح شدیدی روی صورت چند بازیگر زن سریال از جمله نسیم ادبی و مریم مؤمن اتفاق افتاده است.
این کار طوری صورت گرفته که گویی چهره آن‌ها سیاه‌ و سفید شده! حتی گاهی صورت بازیگران زن سریال، دورنگ شده است! ۳۰ ثانیه از این اصلاحات عجیب را در دو برش کوتاه جدا شده ببینید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *