سید بشیر حسینی و مهران رجبی دو مجری که روی اعصاب مردم راه میرود

سید بشیر حسینی و مهران رجبی دو مجری که روی اعصاب مردم راه میروند

سید بشیر حسینی و مهران رجبی این روزها به عنوان مجری در تلویزیون فعالیت میکنند بدون شک مجری گری اصول و قواعد خاص خود را دارد و باید بتوان با مخاطبان ارتباط برقرار کرد اما مهران رجبی و سید بشیر حسینی برای نخستین بار است که به عنوان مجری برنامه ای را در اختیار میگیرند و در این زمینه بی تجربه هستند.

سید بشیر حسینی و مهران رجبی دو مجری که روی اعصاب مردم راه میرود

ماجرای مجری شدن سید بشیر حسینی و مهران رجبی

بشیر حسینی که با مسابقه عصر جدید به شهرت رسید حالا میخواهد نشان بدهد که میتواند به عنوان مجری حرف هایی برای گفتن داشته باشد اما او کمتر مورد انتقاد قرار گرفت در حالی که در روزهای اخیر شهاد هجوم حمله هایی به مهران رجبی از سوی هنرمندان بودیم.

در روزهایی که اتفاقات عجیبی در کشورمان رخ داده و برخی از مجریان معروف کناره گیری کرده اند چهره های همجون باربد بابایی ، علی ضیا ، رضا رشید پور ، مهران مدیری و … حالا صداوسیما سعی کرده که از چهره هایی به عنوان مجری استفاده کند که در اعتراضات اخیر حاشیه ساز نبوده اند.

نکته قابل توجه اینجاست که در سال‌های اخیر بازیگران مختلفی قدم به عرصه اجرا گذاشته‌اند اما از میان آنها فقط چند نفر توانسته‌اند در این جایگاه موفق ظاهر شوند. با این حال فقط مسئله اجرا در یک برنامه مطرح نیست. چون مهران رجبی درحال حاضر مجری دو برنامه کاملا متفات است آنهم بدون اینکه تخصصی در هیچ‌یک از آنها داشته باشد.

سید بشیر حسینی و مهران رجبی دو مجری که روی اعصاب مردم راه میرود

سال‌ها پیش قانونی وضع شده بود که برنامه‌سازان را موظف می‌کرد از مجریان متخصص برای برنامه‌ها استفاده کنند و از این رو حضور یک مجری به صورت همزمان در دو یا چند شبکه ممنوع اعلام شده بود. حالا اما قرار گرفتن یک بازیگر در جایگاه مجری یک برنامه سلامت‌محور و یک مسابقه نشان از این دارد که عملا تخصص مجری‌ها اهمیتی در تلویزیون ندارد.

از طرف دیگر نسبت به اجرای سیدبشیر حسینی هم در برنامه «رویانیوم» انتقادهای زیادی وجود دارد. یکی از مخاطبان در بخش نظرات خبرآنلاین نوشته: « سیدبشیر حسینی حتی نمی‌تونست داور خوبی باشه حالا چطور مجری باشه؟»

عدم موفقیت بشیر حسینی در داوری فصل اول «عصرجدید» مسئله‌ای بود که همان زمان هم مدام مطرح می‌شد. بعد از آن هم صحبت‌هایش در گفت‌وگو با مژده لواسانی درباره پیاده‌روی اربعین، حاشیه‌های زیادی برایش ایجاد کرد و باعث شد هوشمندی او در اجرای یک برنامه و توانایی‌اش در مدیریت یک بحث، جدی گرفته نشود.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. این دونفر. خیلی خوب ودوست داشتنی هستن. دشمنان این دونفر. دارن میسوزن. همون سلبریتی های وطن فروش. دشمن این دو بنده خدا هستن. چون این دو مزدور نیستن.

  2. این همه بازیگر بدون هیچ تخصصی مجری تلویزیون شدن کسی چیزی نگفت حالا چی شده برا مهران رجبی هی میگید تخصص مجری گری نداره

  3. همه ایران مزدور وطن فروش خائن هستن شما و امثال شما خوبین ولاغیر… لطفا اول مطلب رو بخونید بعد دشمن تراشی کنید…. این دو نفر هیچ گونه تخصص و مهارتی در زمینه اجرا ندارن آدم قحطی دیگه که این دو مجری شدن

  4. جاسم از آبادان

    تنها کاری که از مهران رجبی و بشیر حسینی بر می آید دلقکی برای پیرزن ها و پیرمردهای آلزایمری هست نه مجری برنامه های تلویزیونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *