سینا ولی الله بهنوش بختیاری را مسخره کرد +فیلم

سینا ولی الله بهنوش بختیاری را مسخره کرد +فیلم

سینا ولی الله بهنوش بختیاری را مسخره کرد +فیلم و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سینا ولی الله بهنوش بختیاری را مسخره کرد

سینا ولی الله مجری یکی از شبکه های ماهواره ای در برنامه طنز خود که به مسائل مختلف ایران میپردازد درباره بهنوش بختیاری صحبت های طنزی کرد که با واکنش تند بهنوش بختیاری همراه شد.

سینا ولی الله اتهامات عجیبی به بهنوش بختیاری زده است

سینا ولی الله بهنوش بختیاری را مسخره کرد +فیلم

ماجرا از این قرار است که بهنوش بختیاری از اعدام سه پسر جوان که حکم اعدام برای آنها صادر شده بود حمایت کرده بود و این حمایت با واکنش سینا ولی الله رو به رو شد و متلک های زیادی را به این بازیگر انداخت

همچنین این مجری برخی از عزاداران را که به شیوه نامناسب عزاداری میکردند را به سخره گرفت تا اینکه خانم بختیاری عصبانی شده و خطاب به نوشت: که به حق این شب های عزیز (محرم) کمرت بشکند!

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از سینا ولی الله در استوری اینستاگرامش نوشت: «هرکسی رو ببخشم توی آشغال رو در این شب عزیز نمی بخشم. فقط به خدا واگذارت می کنم لات کوچه خلوت»

ماجرای دعوای بهنوش بختیاری و سینا ولی الله به پستی برمی گردد که بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود منتشر کرد که با واکنش سینا ولی الله مواجه شد البته بختیاری خیلی زود آن پست را حذف کرد. گفتنی است که برنامه سینا ولی الله قبلا هم با حاشیه‌های زیادی همراه بود و واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است. البته بهنوش بختیاری هم از چهره‌های جنجالی اینستاگرام است و با تعداد بالای فالوور بار‌ها حاشیه ساز شده است.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *