(فیلم) شادی بازیکنان بایرن مونیخ با آهنگ ساشا سبحانی در رختکن

(فیلم) شادی بازیکنان بایرن مونیخ با آهنگ ساشا سبحانی در رختکن

(فیلم) شادی بازیکنان بایرن مونیخ با آهنگ ساشا سبحانی و عمر مونتس در رختکن را درا دامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ویدئویی که جدیداً بعد از قهرمانی بایرن مونیخ توسط لوکاس هرناندز به اشتراک گذاشته شده که دقیقا همان آهنگی بوده که در آن ساشا سبحانی با‌همکاری عمر مونتس به زبان اسپانیایی خوانده اند.

(فیلم) شادی بازیکنان بایرن مونیخ با آهنگ ساشا سبحانی

این کلیپ جنجال زیادی به پا کرده است و ساشا سبحانی در پوست خود نمیگنجد و در اینستاگرامش این کلیپ را نشر میدهد و به آن پز میدهد.

ساشا صبحانی یکی از اراذل فضای مجازی بوده که سعی میکند با پول های پدرش که سفیر سابق ایران در ونزوئلا بوده پز بدهد و دختران زیادی را فریب بدهد او در حال حاضر در سایت های شرطبندی فعالیت میکند.

همچنین ببینید: فیلم تجاوز به ساشا سبحانی و جزئیات کامل آن

بایرن مونیخ برای بیستمین بار فاتح دی اف بی پوکال شد تا همچون بوندسلیگا در جام حذفی آلمان نیز مقتدرانه و با اختلاف، رکورددار قهرمانی باشد.

(فیلم) شادی بازیکنان بایرن مونیخ با آهنگ ساشا سبحانی در رختکن

دیدار فینال دی اف بی پوکال در فصل 2019/20 با نتیجه 4-2 به سود بایرن مونیخ خاتمه یافت، تا بایرلورکوزن همچنان در حسرت دومین قهرمانی اش در این رقابت ها باقی بماند. بایرن مونیخ با چهار گل داوید آلابا، سرژ گنابری و روبرت لواندوفسکی (2) موفق به کسب پیروزی شد.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *