دانلود کامل شب آهنگی سیاوش طهمورث در برنامه شباهنگی کیفیت عالی

دانلود کامل شب آهنگی سیاوش طهمورث در برنامه شباهنگی کیفیت عالی

انتشار 24 فروردین 1401 * دانلود کامل شب آهنگی سیاوش طهمورث در برنامه شباهنگی کیفیت عالی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کامل شب آهنگی سیاوش طهمورث در برنامه شباهنگی کیفیت عالی

دانلود کامل شب آهنگی سیاوش طهمورث

برنامه شب اهنگی برنامه کمدی و جذاب بوده که توسط حامد آهنگی کارگردانی و اجرا می‌شود.

این برنامه از طریق پلتفرم فیلم نت عرضه شده و مورد استقبال همه مردم قرار گرفته است.

دانلود با لینک مستقیم

شباهنگی توانسته در بین مردم جایگاه مهمی به دست آورد و مورد استقبال قرار بگیرد این برنامه موفق شددر 30 قسمت یک فصل تولید شود و به دلیل استقبال فراوان از آن حامد آهنگی تصمیم بگیرد که فصل دوم آن را هم تولید کند .

در فصل دوم مهمان های ویژه تری حضور پیدا کردند که در این قسمت آقای سیاوش طهمورث مهمان شباهنگی شده است که بدون شک یکی از برنامه‌های ماندگار شباهنگی خواهد بود.

آقای طهمورث از بازیگران نامدار و باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان بوده که تا بحال فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری را بازی کرده است ایشان متولد ۳ اسفند ۲۳۲۵ بوده و در حال حاضر ۷۵ ساله است او در سال ۱۳۶۳ به کارگردانی احمد نیک تجربه کرده است همچنین در سال ۱۳۶۱ با سریال همشهری اولین گام خود را در تلویزیون برداشت او را بیشتر برای سریال بازگشت پرستوها به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در سال ۱۳۷۵ از شبکه دوم سیما پخش شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *