شروین حاجی پور جایزه گرمی آهنگ "برای" را میبرد؟ +پشت پرده ماجرا

شروین حاجی پور جایزه گرمی آهنگ “برای” را میبرد؟ +پشت پرده ماجرا

شروین حاجی پور جایزه گرمی را میبرد؟ پشت پرده ماجرای تحسین آهنگ برای از سوی مسئولان برگزاری جایزه گرمی نکات نهفته زیادی دارد.

شروین حاجی پور جایزه گرمی آهنگ "برای" را میبرد؟ +پشت پرده ماجرا

شروین حاجی پور جایزه گرمی آهنگ “برای” را میبرد؟

بدون شک مسائل سیاسی بسیاری از جشنواره های هنری را تحت تاثیر خود قرار داده است اگر نگاهی به فیلم ها و آهنگ هایی که جایزه دریافت کرده اند بیاندازید این نکته کاملا مشهود است که فیلم ها و آهنگ هایی با موضوعات سیاسی بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

حالا بحث بر سر آهنگ “برای” شروین حاجی پور است و گفته میشود قرار است در جشنواره جایزه گرمی به عنوان نامزد انتخاب شود چرا که بسیاری از کارشناسان این جشنواره از او تقدیر کرده اند.

آهنگ “برای” که جنجال زیادی را به راه انداخته گویا قرار است که در جشنواره گرمی مورد تحسین و تشویق قرار بگیرد.

اعتراضات چه صنفی و چه اعتراضاتی که درباره مسایل مختلف مطرح است، همواره بوده و هست و شنیده می‌شود؛ ولی باید بین اعتراض و اغتشاش تفاوت گذاشت؛ هیچ کس اغتشاش را قبول ندارد… از مطرح شدن نظرات مخالف نباید وحشت داشت… ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.

همچنین ببینید :

فیلم / دستگیری و بازداشت شروین حاجی آقاپور خواننده +علت و دلیل

دادستان کل کشور – حجه الاسلام محمدجعفر منتظری – نیز در این باره گفت: خط اعتراض باید از خط اغتشاش جدا شود؛ ما هم این موضوع را جدا از هم می دانیم و کسانی که درباره هر مسئله ای اعتراض دارند می توانند بیایند اعتراض خودشان را به صورت مسالمت آمیز بیان کنند اما اگر قرار شد این اعتراضات به اغتشاشات منتهی شود و یا اینکه عده ای اعتراض را مقدمه ای بر اغتشاش قرار دهند، دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و قضایی حتما این مسئله را تحمل نخواهند کرد چراکه امنیت مردم برای ما بسیار مهم است.

تفکیک اعتراض و اغتشاش که رئیس جمهور و دادستان کل کشور بر آن تاکید کرده اند، موضوع کاملاً درستی است. همین چند روز قبل که در شهرهای مختلف جهان راهپیمایی هایی علیه جمهوری اسلامی برگزار شد، پلیس برخی از آن کشورها، تجمع کنندگانی را که فراتر از اعتراض، وارد فاز اغتشاش شده و با ماموران امنیتی درگیر شدند، دستگیر کردند و حتی در لندن تصاویر اغتشاشگران در رسانه ها منتشر شد تا بعد از شناسایی و بازداشت، تحویل مراجع قضایی شوند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. عامو اغتشاش کجا بود ..مردم گرسنه هستند فاصله طبقاتی و فساد مسوولین کشور را به این روز انداخته..این مردم همان مردمی هستند که در ۸سال جنگ فرزند ۱۳ ساله خو شوم رو‌تقدیم انقلاب و نظام کردند چرا زود فراموش کردید و یادتون رفت چرا به خانواده های شهدا و ایثارگران اهمیت نمی‌دید چرا جامعه را چند قطبی کردید..مردم ما چون برای انقلاب خون دادند از این وضعیت امروز که آقای فلان وزیر چند هزار میلیارد سرمایه داره از کجا..آورده اشرافی گری کشور را فساد کشانده..کاش مسوولین به حرفهای مقام معظم رهبری گوش میدادند.. رهبر هم از طبقات اشرافی راضی نیست در زمان تحریم باید افراد پول دار افراد متوسط جامعه را زیر پا له نکنند

  2. الحکومه یبقی من الکفر و لا یبقی من الظلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *