شروین حاجی پور کجاست آیا از ایران مهاجرت کرده است؟

شروین حاجی پور کجاست آیا از ایران مهاجرت کرده است؟

شروین حاجی پور کجاست آیا از ایران مهاجرت کرده است؟

شروین حاجی پور این روزها توجه بسیاری از رسانه های جهان را به خود معطوف کرده است خواننده جوانی که به دلیل مسائل سیاسی جایزه اجتماعی گرمی 2023 را از ان خود کرد البته این جایزه به دلیل کیفیت کار خود نبود بلکه به دلیل بازتاب این آهنگ در فضای مجازی بود.

شروین حاجی پور کجاست

برخی گمان میکنند که شروین حاجی پور از ایران رفته است که این خبر صحت ندارد و این خواننده در ایران است او اهل بابلسر میباشد و با برنامه عصر جدید به شهرت دست یافت.

او با آهنگ “برای” جنجال زیادی به راه انداخت و مورد استقبال رسانه های معاند قرار گرفت و انقد این آهنگ را پخش کردند تا توحه ایرانیان خارج از کشور را به خود جلب کرد و حتی به گوش چهره های سیاسی اروپایی قرارگرفت.

شروین حاجی پور کجاست آیا از ایران مهاجرت کرده است؟

شروین حاجی آقاپور ملقب بـه شروین حاجی پور، خواننده و آهنگساز، و “شرکت کننده عصر جدید” متولد 10 فروردین 1376 در هادیشهر بابلسر استان مازندران اسـت. او دریک خانواده چهار نفره بـه دنیا آمده اسـت و تنها یک خواهر بزرگ‌تر از خودش، بـه نام کمند دارد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل / واکنش عجیب شروین حاجی پور به جایزه گرمی 2023

شروین در سال ۸۴ در سن هشت سالگی در دوره های موسیقی ویولن پیوست و پس از پشت سر گذاشتن کلاس های گوناگون موسیقی، نظرش بر این شد تا قدم در عرصه ی موسیقی به صورت جدی بگذارد. او اولین دللی و انگیزه ایجاد علاقه به موسیقی خود را مربوط به حضور در کنسرت موسیقی محلی در بابل می داند که پس از آن به فراگرفتن پیانو و گیتار بدون دیدن دوره روی آورد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *