شغل جدید مهتاب کرامتی ببینید +عکس و تصاویر

شغل جدید مهتاب کرامتی را ببینید +عکس و تصاویر

شغل جدید مهتاب کرامتی ببینید +عکس و تصاویر

شغل جدید مهتاب کرامتی لو رفت این بازیگر بعد از اینکه اعلام کرد که تصمیم برای ادامه فعالیت در عرصه بازیگری ندارد از کسب و کار جدید خود رو نمایی کرد.

شغل جدید مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی میخواهد در زمینه نویسندگی کتاب و تهیه کنندگی به فعالیت بپردازد البته او به عنوان داور در جشنواره های مختلف بین اللمی حضور پیدا میکند. جالب است بدانید که او سفیر انجمن مبارزه با بیماری های خاص و کنشگر حقوق کودکان-زنان و مدیر هنری و تهیه کننده است.

او در سال ۱۳۸۵ به عناون سفیر حسن نیّت و صلحِ یونیسف برگزیده شد.

شغل جدید مهتاب کرامتی ببینید +عکس و تصاویر

این خانم هنرمند تا به حال یک تجربه ازدواج ناموفق داشته است و همسر سابق او آقای بابک ریاحی‌پور  یکی از نوازنده های مطرح کشورمان میباشد.

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر سال 49 در تهران است. او فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد است. او سال های پیش با بابک ریاحی پور از نوازندگان موسیقی ازدواج کرد که به طلاق انجامید. حاصل این ازدواج یک دختر است که اکنون با مهتاب کرامتی زندگی می کند.

شغل جدید مهتاب کرامتی ببینید +عکس و تصاویر

مهتاب کرامتی را با نقش هلن در فیلم مردان آنجلس می شناسیم. او در سال 33 فعالیت هنری خودش را با شرکت در دوره کلاس های آزاد بازیگری آغاز کرد و همانجا برای ایفای نقش هلن انتخاب شد.

سپس در فیلم سینمایی مردی از جنس بلور به کارگردانی سعید سهیلی بازی کرد. فیلم سینمایی مومیایی 3 و مرد بارانی از دیگر آثار بود که بلافاصله مهتاب کرامتی در آن به ایفای نقش پرداخت. دومین فیلم  بـه کارگردانی ابوالحسن داوودی اثری بود که مهتاب کرامتی در ان حضور داشت و برای همین فیلم  کاندیدای دریافت جایزه از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

مهتاب کرامتی توانسته در طی این سال ها نقش های متفاوتی را بازی کند و در این زمینه موفق بوده است. آیدی اینستاگرام این بانوی هنرمند برای دنبال کردن mahtab. keramati می باشد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *