شقایق دهقان چادری و محجبه و با حجاب

شقایق دهقان چادری شد او توبه کرد و میخواهد همیشه محجبه شود

شقایق دهقان چادری شده و عکسی از خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است او در سال گذشته مدام عکس هایی بدون حجاب از ود به اشتراک میگذاشت و حالا تصمیم گرفته عکس با چادر و با حجاب کامل به اشتراک بگذارد و اینکه چه منظوری دارد مشخص نیست.

شقایق دهقان چادری و محجبه و با حجاب

شقایق دهقان چادری شد

خانم دهقان گویا به دلیل حواشی که داشته در سریال نون خ دعوت به همکاری نشد که علت اصلی اش ممنوع التصویری او بود و حالا یخواهد با اشتراک گذاشتن عکس های خود با حجاب و چادر به نوعی عذرخواهی کرده باشد.

بیوگرافی شقایق شقایق دهقان یکی از بازیگرهای معروف ایرانی می‌باشد که بیشتر در کارهای طنز حضور دارد و متولد سال ۱۳۵۷ می‌باشد در ادامه با بیوگرافی این هنرمند با ما همراه باشید.

شقایق دهقان چادری و محجبه و با حجاب

شقایق دهقان متولد چهارم اسفند ماه سال ۱۳۵۷ می باشد و در شهر گیسن آلمان به دنیا آمده است و پس از اینکه تحصیلات پدرش در این کشور به پایان می رسد به ایران برمی‌گردد و فعالیت هنری خود را از دوران جوانی آغاز کرده است.

همچنین ببینید:

عکس جدید نویان پسر شقایق دهقان همه را شوکه کرد

گستاخی شقایق دهقان در استوری اینستاگرام +واکنشها

علت طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی مشخص شد

سوابق

شقایق دهقان در کارنامه هنری خود فیلمهای دیده شده زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به سریال «شب های برره» از مهران مدیری اشاره کرد که در سال ۱۳۸۴ ساخته شد و همچنین در سریال «ساختمان پزشکان» در نقش خانم شیرزاد نقشی به یاد ماندنی ایفا کرد که در یاد و خاطره تمامی مخاطبین و دوستداران ایشان به جاودان مانده است این مجموعه به کارگردانی سروش صحت تولید شد.

شقایق دهقان چادری و محجبه و با حجاب

شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی بوده که یکی از نویسندگان معروف می باشد حاصل این ازدواج یک فرزند به نام نویان میباشد البته این دو نفر از هم طلاق گرفتند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. آره ارواح باباش این هم چادری شد و ما باور کردیم جماعت منافق نون به نرخ روز خور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *