گستاخی شقایق دهقان در استوری اینستاگرام +واکنشها

عکس شقایق دهقان و گستاخی در استوری اینستاگرام برای عکس بدون حجاب اش همراه واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی به او را در ادامه بخوانید.

 

گستاخی شقایق دهقان در استوری اینستاگرام

عکسی بدون حجاب از شقایق دهقان در در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش این بازیگر همراه بود.

بعد از اینکه ترانه علیدوستی به صورت رسمی کشف حجاب کرد حالا خانم شقایق دهقان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون در استوری اش عکسی بدون حجاب را به اشتراک گذاشت و گفت که من سهوا کشف حجاب کرده ام و یکی هم سهوا از من عکس گرفته است و یکی دیگر سهواً دستش به استوری خورد و آن را به اشتراک گذاشت و من بابت همه اینها  از مردم و از مسئولین و همه کسانی که جریحه دار شدند عذرخواهی نخواهم کرد و همینی هستم که میبینید.

عکس کشف حجاب شقایق دهقان و گستاخی در استوری اینستاگرام +واکنشها

این استوری شقایق دهقان واکنش‌های زیادی را در پی داشته است شقایق دهقان از چهر ه های معروف سینما و تلویزیون بوده که در ۴ اسفند ۱۳۵۷ در آلمان به دنیا آمده است او همسر سابق مهراب قاسم خانی نویسنده معروف می باشد.

حاصل ازدواج آنها یک فرزند پسر به نام نویان است .

همچنین ببینید

فیلم کامل ازدواج شقایق دهقان ازدواج مجدد
ببینید شباهت شقایق دهقان با زن اسپانیایی
علت طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان در فیلم ها و سریال های بسیار پر بیننده بازی کرده است سریال پاورچین و شب های برره از مهمترین کارهای او به شمار می آید.

آخرین کار تلویزیونی او سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی بود.

 

حالا باید ببینیم که آیا خانم شقایق دهقان ممنوع التصویر خواهد شد یا خیر در روزهای گذشته با توجه به اتفاقات و حوادث اخیر بسیاری از بازیگران کشورمان با کشف حجاب و یا حمایت از اغتشاشگران از دنیای بازیگری کنار گذاشته شدند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

11 نظر

  1. رضا مختاری

    همه افرادی که حجاب از سر برداشتند راباید از کار فرهنگی کنار گذاشت تا دتبال الواتی خودشان بروند

    • ملت ایران

      بله دقیقااما سوال مهم:آیا این مفسدین تابحال کار فرهنگی کردن که بعدازاین باید کنار گذاشته بشن؟؟! برادر عزیز این هرزه ها سالیان ساله دنبال الواطی و هرزگی بودن حالا به چشم میاد؟از زندگیا سگی ناجور و دربه داغونشون پیداس دیگه…هر روز بایکی وعده دارن…من جوان این جامعه خیلی وقته اسم این جماعت حالت تهوع برام بوجود میاره…خاک بر سر مسوولین این مملکت که یکمشت فاسد و زباله را بر مردم عزیز جلوه دادن و حالا اینا دم در آوردن…

  2. داخل آدم

  3. خدا به دل شما آرامش بده، بعد طلاق دچار اختلالات عاطفی شدی عزیزم، ولی راهش افشان کردن گیسو نیست. فهم و شعور و نجابت و هنره که به آدم ارزش میده وگرنه حیوانات هم مو دارن. امیدوارم زودتر حالتون خوب بشه

  4. دهقان ما و جریحه دارشدن؟؟ما چرا باید جریحه دار بشیم؟؟تو لخت شدی.ماکه تو خونه هامون سنگین رنگین نشستیم.میریم سرکار میاییم خونه گوشیمونو نگامیکنیم تو و امثال تو عقده گشایی میکنید.کوتاه بیا بابا وابده رهااا کن!!!خخخخ خودتو چی میبینی؟؟؟عزیزم بجااین کارا و خود عددی دیدن یسر حتما برو پیش یه روانشناس.اوضاعت وخیمه… اثرات بعد طلاقه دیگه…این حرف الانم نیستا!از اونموقع که تو مجموعه باخانمان و نون خ بودی مشکلات روحیت داد میزد که تو قیافه تم مشخص بود.من گفتم زیادی داغون شدی باوجود اونهمه گریم…اینا برات شوهر نمیشه..مث جاریت شوهر کن بلکه یکم روح و روانت به آرامش برسه.جدی میگم آفرین.منم برات دعا میکنم

  5. در دهات ما وقتی الاغک ها بیش از حد سیر می‌شوند جفتک می اندازند. احتمالا این خصیصه به برخی سلبریتی ها هم سرایت کرده است.

  6. هر جور راحتی ،اینو هم به خودم میگم هم به دوستان
    (یه کاری نکنیم از چشم خدا بیوفتیم… )

  7. سلام. منم خیلی با صراحت به این خانم میگم واقعا برای نحوه ی زندگی و طرز تفکرش متاسفم.حتی برای پدر و مادرش هم متاسفم که نتیجه ی تربیتشون این خانم شده.

  8. احتمالا مدتی توی چشم نبوده ، اینطور خواسته دیده بشه.
    اما خانم دهقان! این راهش نیست این حماقته

  9. اشهد ان فاطمه زهرا عصمت الله الکبری
    و آنها حجه علی حجج الله

    هر زنی که راه و رسم فاطمه اطهر رو رفت سعادت مند شد و گر نه بدبختی و بیچاره گی دنیا و آخرت رو برای خودش رقم زده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *