شهره قمر : ترانه علیدوستی همجنسگرا است ادعای عجیب شهره قمر

شهره قمر بازیگر سینما در اینستاگرامش استوری به اشتراک گذاشت و مدعی شد که ترانه علیدوستی همجنسگرا است ادعای عجیبی که این بازیگر به ستاره سینمای ایران میزند.

شهره قمر : ترانه علیدوستی همجنسگرا است

شهره قمر : ترانه علیدوستی همجنسگرا است ادعای عجیب شهره قمر

البه شهره قمر تا به حال استوری های جنجالی به اشتراک گذاشته است که صرفا جنبه جلب توجه دارد و کمتر کسی به ادعاها و حرف های او توجه میکند.

او قبلا نیز به ترانسه علیدوستی حمله کرده بود و حتی دخترش را تهدید کرد هرچند که ترانه علیدوستی هیچ عکس العملی به حرف های او نداد.

شهره قمر کیست

شهره قمر متولد ۱۳۷۲ است و یکی از بازیگران خوش آتیه سینمای کشورمان به حساب می آید. او در رشته بازیگری تحصیل کرده است، شهره قمر اکنون یک بازیگرجنجالی است و در شبکه های اجتماعی فالوورهای زیادی دارد. در ادامه با او بیشتر آشنا می شویم، با پارس ناز همراه باشید.

شهره قمر : ترانه علیدوستی همجنسگرا است ادعای عجیب شهره قمر

در فیلم سینمایی انعکاس شهره قمر در حالی که فقط 15 سال سن داشت با گریم سنگینش در نقش یک زن 30 ساله ظاهر شد و توانست با بازی خوبش نامش را در سینما تثبیت کند.

همچنین ببینید:

⚡️توهین شهره قمر به استاد شجریان و پاسخ نیوشا ضیغمی

⚡️شهره قمر حامد بهداد را هم تهدید کرد + عکس و جزئیات

⚡️پاسخ شهره قمر به پرستو صالحی +عکس و جزئیات

⚡️دعوای شهره قمر و ترانه علیدوستی تهدید و حمله به ترانه علیدوستی

⚡️بیوگرافی شهره قمر بازیگر و همسرش + اینستاگرام

او بازیگری را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد. اولین حضورش در سینما در فیلم سینمایی انعکاس بود ، او در این فیلم توانست در قالب زنی اغواگر بنام «فرشته» بازی قابل قبول و باور پذیری را از خود ارائه دهد. و از دیگر فیلم های او می توان به دل بی قرار، کریستال و دربست آزادی اشاره کرد.

خانم قمر بازيگر صرف سينماي ايران است که بسياري از مخاطبانش اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالي سينما و غير سينما و حتي منتقدان که او را به خاطر گريم هاي متفاوتش او را دختر هزار چهره سينما مي نامند که هميشه از چهره واقعي اش فرسنگ ها فاصله گرفته و تنها تکيه اش به بازيگريش بوده است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *