شهره قمر حامد بهداد را هم تهدید کرد + عکس و جزئیات

شهره قمر حامد بهداد را هم تهدید کرد + عکس و جزئیات

شهره قمر حامد بهداد را هم تهدید کرد + عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شهره قمر حامد بهداد را هم تهدید کرد

شهره قمر بازیگر جنجالی که این روزها به دلیل توهین و تهدید ترانه علیدوستی مورد توجه قرار گرفته است این بار به سراغ حامد بهداد رفته و او را نیز تهدید کرد.

چند پیش بود که شهره قمر در اینستاگرامش ترانه علیدوستی و دخترش را تهدید کرد و اخطار داد که دیگر از نوید افکاری و افرادی که برای براندازی نظام تلاش کرده اند حمایت نکند وگرنه با شهره قمر طرف خواهد بود!

قمر که خود را از حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی میداند حالا با انتشار عکسی از حامد بهداد او را نیز تهدید کرد و نوشت: “یک الگوی درست باش برای همه. بعید نیست شمام فردا بگین جنسیتم زنه بعد انکار کنی. منافقین جاشون تو زباله ست من اگه تعیین کننده بودم حکمم برای خائنین قطعا اعدام بود”
روزنامه وطن امروز نوشت: حامد بهداد وقتی داشت یک جایزه بی‌عنوان را روی سن یک مراسم بی‌عنوان‌تر که به بهانه ۱۲۰ سالگی سینمای ایران برگزار می‌شد دریافت می‌کرد، درباره یکی دو پرونده قضایی اظهارنظر کرد.

گفت: «من نمی‌توانم یادی نکنم از کسانی که الان محکوم به اعدام هستند، برادران افکاری. نمی‌توانم یادی نکنم از خانم ستوده». بعد از قاضی و مسؤولان درخواست کرد با عشق و مهربانی با این پرونده‌های قضایی مواجهه کنند.

ماجرای شهره قمر و ترانه علیدوستی

این بازیگر پیشتر چنین واکنشی را به ترانه علیدوستی داده بود و او را متهم به براندازی نظام کرده بود و همچنین علیدوستی و دخترش را تهدید کرده بود که در صورت تکرار پست های حمایتی از افراد برانداز عاقبت بدی گرفتارش خواهد شد.

البته شهره قمر کامنت های خود را در اینستاگرام غیرفعال کرده است چون میداند واکنش افکار عمومی به رفتار او منفی بوده و در هواداران ترانه علیدوستی و حامد بهداد در کامنت های اینستاگرام از خجالت شهره قمر درخواهند امد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. این کی هست اصلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *