پرستو صالحی به شهره قمر گفت خفه شو دخترم ! +عکس

پرستو صالحی شهره قمر را کوبید +عکس حمله پرستو صالحی به شهره قمر

پرستو صالحی شهره قمر را کوبید حمله پرستو صالحی به شهره قمر +عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پرستو صالحی به شهره قمر گفت خفه شو دخترم

بعد از اظهار نظرهای شهره قمر درباره حامد بهداد و ترانه علیدوستی در نهایت پرستو صالحی به او واکنش نشان داد.

پرستو صالحی در استوری که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت نوشت: چند تا دلیل میتونه داشته باشه 1- پول میگیره 2 گاف داده مجبوره 3- میخواد معروف شه 4- حول حولنا شده 5- بیمار روحی سیت خلاصه به هر دلیلی که باشه ببنده چاه خ 6- جنس بد ساقی متقلب عزیزم دخترم خفه شو نفرت انگیز بودن هم حدی داره!

لازم به ذکر است که شهره قمر چندی پیش ترانه علیدوستی را تهدید کرد که دیگر از نوید افکاری و افراد برانداز نظام حمایت نکند همچنین سپس به حامد بهداد به همین دلیل حمله کرد.

پرستو صالحی شهره قمر را کوبید حمله پرستو صالحی به شهره قمر +عکس

نوید افکاری به دلیل قتل کارمند سازمان آب به اعدام محکوم شده اما رسانه‎ های معاند در تلاشند تا با وارونه ‎نمایی حکم وی را به حضور در اعتراضات مرداد۹۷ ربط دهند.

دو برادر نوید به نام‌های وحید افکاری سنگری (زادهٔ ۱۳۶۴ و حبیب افکاری سنگری (زادهٔ ۱۳۷۰) نیز از سوی قوه قضائیه محکوم شناخته شده‌اند. وحید به تحمل ۵۴ سال و ۶ ماه حبس و ۷۴ ضربه شلاق و حبیب نیز به تحمل ۲۷ سال و ۳ ماه حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده‌است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی شهره قمر بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس شهره قمربیوگرافی شهره قمر بازیگر + اینستاگرام و عکس

شهره قمر و پرستو صالحی هر دو در شبکه های اجتماعی حسابی فعال هستند و به احتمال زیاد تا میتوانند از خجالت یکدیگر درخواهند امد.

پرستو صالحی که به دلیل حمایت از اغتشاشگران از طرف دادگاه بازداشت شده بود به قید وثیقه آزاد شده است.

پرستو صالحی شهره قمر را کوبید +عکس حمله پرستو صالحی به شهره قمر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. سلام فوت خسرو و استاد آواز محمد رضا شجریان را به مردم ایران و جامعه هنر تسلیت می گویم ، اما مزار استاد شجریان در طوس خیلی خیلی دور است و ما تهرانی ها نمی توانیم برای خواندن فاتحه و بردن گل به مزار استاد شجریان در طوس برویم چون راهش خیلی دور است . کاش استاد شجریان در همین قطعه هنرمندان بهشت زهرا در کنار سایر هنرمندان بزرگ دفن می شدند تا ما تهرانی ها برای بردن گل و خواندن فاتحه می توانستیم به سر مزار ایشان برویم .

  2. پرستو جان طبق نظر شما این ننه قمر یا پول می گیره یا دیوانه است هر ننه قمری به خودش اجازه می ده که در مورد استاد شجریان نظر بده .

  3. عجب
    چطور به خودشون اجازه میدن اینطوری با هم در حضور آن همه آدم باهم صحبت کنن؟

  4. تهرانیها.
    بچه تهرون نکشیمون، گناه داریم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *