شهره لرستانی کرونا دلتا گرفت و به آی سی یو رفت +عکس

شهره لرستانی کرونا دلتا گرفت و به آی سی یو رفت +عکس

شهره لرستانی ویروس کرونا دلتا گرفت و به آی سی یو رفت +عکس و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

شهره لرستانی ویروس کرونا دلتا گرفت

شهره لرستانی بازیگر و کارگردان سرشناس کشورمان با اینکه دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده بود اما به این ویروس مبتلا شد و راهی آی سی یو شد.

شهره لرستانی کرونا دلتا گرفت و به آی سی یو رفت +عکس

او در حال حاضر با اکسژن تنفس میکند و بخش عظمی از ریه های او به عفونت شدید درگیر شده است و قادر به نفس کشیدن نیست

این هنرمند مطرح کشورمان با افت شدید اکسیژن خون مواجه شده است و با اینکه همه دستورات بهداشتی را رعایت میکرده باز هم به این ویروس مبتلا گردیده است.

او گفته که سه ماسک روی هم میزده و واکسن هم تزیق کرده است اما با این وجود باز هم به ویروس کرونا مبتلا شده و قادر به نفس کشیدن نیست.

روز گذشته هم مونا فرجاد در اینستاگرامش اعلام کرد که با اینکه دو دوز واکسن برکت را تزریق کرده باز هم به کرونا مبتلا شده است و وضعیت بسیار بدی را تجربه میکند.

شهره لرستانی کرونا دلتا گرفت و به آی سی یو رفت +عکس

مداوا و درمانِ لرستانی در بخش، تحت نظر پزشکان ادامه دارد؛ پرستاری که این اطلاعات را در اختیار خبرنگار تسنیم  قرار داد همچنین گفته که باید حداقل 48 ساعت منتظر بمانیم تا همه وضعیت به پایداری برسند تا ان‌شاءالله دیگر نیازی به بخش مراقبت‌های ویژه نباشد و وضعیت رو به بهبودِ سلامتی ایشان را شاهد باشیم.

همچنین ببینید تغییر جنسیت شهره لرستانی بازیگر واقعیت دارد؟

این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون آن‌چنان که خودش در صفحه مجازی‌اش ویدئویی منتشر کرده بود، در پی بالا رفتن فشار و قند خون و پایین آمدن ضربان قلبش به آی‌سی‌یو منتقل شده است.

او خودش در صفحه‌مجازی‌اش اشاره کرده که به نوع کرونای دلتا مبتلا شده است. گفته می‌شود او مشغول بازی در سریال تلویزیونی برای شبکه یک سیما بوده که متأسفانه خودش و بخشی از گروه هم مبتلا شده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *