شیبا اینو ارز دیجیتال چیست و آینده آن چگونه خواهد بود؟

تاریخ انتشار 4 آبان 1400 – Study time 3 minutes

شیبا اینو ارز دیجیتال چیست و آینده آن چگونه خواهد بود؟ و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شیبا اینو ارز دیجیتال چیست و آینده آن چگونه خواهد بود؟

شیبا اینو ارز دیجیتال چیست

شیبا اینو که به صورت غیررسمی به نام شیبا توکن شناخته می‌شود، یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز ژاپنی میباشد که در آگوست 2020 توسط شخصی به نام «ریوشی» ساخته شد.

شیبا اینو (柴犬) یک اصطلاح ژاپنی برای نژاد سگ است. این سگ است که در نماد Dogecoin به تصویر کشیده شده است، که خود در اصل یک ارز رمزنگاری جوک بر اساس الگوی رفتاری دوج بود.

این ارز دیجیتال در آگوست 2020 ایجاد شد و خود را “قاتل دوج کوین” نامید.  در 13 می، ویتالیک بوترین بیش از 50 تریلیون از این ارز را (به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار در آن زمان) به صندوق امداد COVID-Crypto Relief هند اهدا کرد.

آینده آن چگونه خواهد بود؟

این ارز دیجیتال به طور قابل توجهی در اوایل اکتبر 2021 افزایش یافت. در ابتدا پس از شایعات راه اندازی یک صرافی غیرمتمرکز، بیش از 55 درصد افزایش یافت ارزش آن با افزایش 240 درصدی در طول هفته ادامه یافت.

پس از رویداد نقدینگی که ده روز به طول انجامید، حجم شیبا اینو به سرعت کاهش یافت. برخی از منتقدان خاطرنشان کردند که چگونه کاربران مجبور بودند دو بار هزینه گاز اتریوم را بپردازند. دو کارمزد برای پردازش و اعتبارسنجی مبادلات و عملکردها بود. انتقاد دیگر، رابط کاربری گیج کننده بود. اشکالات در بخش نقدینگی مکرر بود. نگرانی های دیگر در مورد متمرکز شدن احتمالی شیبا اینو است.

به عنوان اولین افزوده شدن اکوسیستم شیبا اینو، انتظار می‌رود که تعداد بیشتری از این اکوسیستم بیاید. Shibaswap قصد دارد سرویس NFT خود را در ماه اکتبر راه اندازی کند که ابتدا در اختیار دارندگان توکن Leash قرار خواهد گرفت. مجموعه 10000 مجموعه ای شیبا اینوس به صورت تصادفی تولید شده بود. NFT های جدید Shiboshis نام دارند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا