طلاق بهاره رهنما از حاجی صحت دارد؟ +عکس و جزئیات کامل

طلاق بهاره رهنما از حاجی همسر دومش امیرخسرو عباسی +فیلم

طلاق بهاره رهنما از حاجی همسر دومش امیرخسرو عباسی +فیلم و عکس و جزئیات کامل را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

چند روز امیرخسرو عباسی رستوران خود را افتتاح کرد که در مراسم افتتاحیه از بهاره رهنما خبری نبود و مشخص شد که آنها از یکدیگر جدا شده اند.

طلاق بهاره رهنما از حاجی صحت دارد؟ +عکس و جزئیات کامل

طلاق بهاره رهنما از حاجی صحت دارد؟

بهاره رهنما بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان که همیشه در حاشیه قرار دارد این روزها به دلیل اظهار نظر درباره ی کسانی که ۳۰ سال کار کرده اند و نتوانستند زندگی ایده آلی برای خود دست و پا کنند حسابی مورد انتقاد قرار گرفته است چرا که او گفته است این افراد آدم های بی دست و پا هستند.

حالا زمزمه‌هایی درباره جدایی او و همسر دومش نیز در فضای مجازی به گوش می‌رسد که البته صحت و سقم آن مشخص نیست.

طلاق بهاره رهنما از حاجی صحت دارد؟ +عکس و جزئیات کامل

بهاره رهنما متولد آذر ۱۳۵۲ در اراک بوده و همسر سابق پیمان قاسم خانی بازیگر و نویسنده مطرح کشورمان می باشد و بعد از سال ها زندگی زناشویی با پیمان‌قاسم‌خانی در نهایت از او جدا شد و با یک تاجر ازدواج کرد.

همسر دوم او امیرخسرو عباسی بوده که از تاجران لوازم آرایشی می باشد و مالک برند بهداشتی هاینس است و وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردار است و حالا خبرهایی درباره جدایی بهاره رهنما از همسر دومش به گوش میرسد.

او یک دختر به نام پریا قاسم‌خانی دارد که در خارج از کشور در رشته موسیقی درس می‌خواند. پریا با مادرش در دو فیلم بانو و مرد هزارچهره بازی کرده است.

طلاق بهاره رهنما از حاجی صحت دارد؟ +عکس و جزئیات کامل

بهاره رهنما در کنار بازیگری دستی در تالیف داشته و چندین کتاب منتشر کرده است. جالب است بدانید بهاره رهنما کافه‌داری نیز می‌کند. او یک کافه رستوران به نام گوزن دارد که در اوقات بیکاری شخصا آن را اداره کرده و گاهی در آن نمایشنامه خوانی می‌کند.

فیلم طلاق بهاره رهنما از حاجی صحت دارد؟
حضور بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در برنامه شباهنگ اتفاقی بود که باعث شد تا شایعات مربوط به طلاق خانم بازیگر از همسر دومش دوباره سر زبان ها بیافتد. البته این بار مخاطبان با دیدن برنامه حامد آهنگی از نمایی دیگر به این مسئله نگاه کرده و تصور کردند که وقتی این دو با هم در یک برنامه شرکت کرده اند پس خبری از جدایی نیست و اخبار مربوط به طلاق آنها، شایعه بوده.

اما کمی نگذشت که همسر سابق پیمان قاسم خانی با انتشار متنی در اینستاگرامش، به نوعی همه چیز را روشن کرد.

به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست!

من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از “از دست دادن های سخت” :عاطفی، مالی، کاری و …

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

و با همه وجودم “طلب خیر” برای همه دوستان و حتی قضاوتگرانم دارم.

پی‌نوشت:برنامه شب آهنگی که میبینید ماه ها پیش و قبل از تغییرات اخیر زندگی من ضبط شده.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *