عاقبت خانم معلمی که میگفت آیلاین ! ننگ بر شما که مسخره کردید

خانم صفایی معلم آیلاند آیلاین کیست؟ ماجرای اخراج معلم آستارایی

معلم آیلاند آیلاین کیست؟ ماجرای اخراج معلم آستارایی جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

معلم آیلاند آیلاین کیست؟ ماجرای اخراج

ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که یک خانم معلم برای دانش اموزان در واتساپ کلاس مجای تشکیل داده بود که به دیلیل تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، دانش اموزان از درس عقب نمانند.

معلم آیلاند آیلاین کیست؟ ماجرای اخراج معلم آستارایی

این خانم معلم به دانش اموزان میگفت بچه هر کدامتان آیلاین است خبر بدهد! این خانم معلم بنده خدا گویا تلفظ واژه آنلاین را به درست نمیدانست و به اشتباه آیلاین تلفظ میکرد و همین باعث شد که مورد تمسخر برخی از کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرد!

بسیاری از کاربران روی صدای این خانم معلم دابسمش ساختند و آن را در فضای مجازی منتشر کردند. این فایل دستخوش شوخی های زیادی در فضای مجازی شد اما انتشار خبری ناراحت کننده این سوژه خنده را تبدیل به تراژدی کرد.

فیلم یکی از این شوخی های مسخره

ظاهرا اطرافیان این معلم وقتی که با او تماس می گیرند با ناراحتی وی مواجه می شوند. آنها متوجه می شوند خانم معلم خانه نشین شده و حال و روز خوبی ندارد. حتی پسر این خانم معلم با بغض گفته که مادرش افسردگی گرفته است! ادامه ماجرا را در فایل صوتی گوش دهید.

گوسفند نباشیم

بهتر است با هر اتفاقی جوک نسازیم ، بهتر است قبل اینکه بخواهیم با موضوعی شوخی کنیم کمی فکر کنیم که آیا اگر این ماجرا برای خودمان پیش می آمد این دیدن این خوشمزه بازی ها خوشحال میشدیم؟ اتفاقی که برای یک خانم معلم افتاده و حالا علاوه بر اینکه اخراج شد باعث دل شکستگی او شده است.

بدون شک شکستن دل این خانم معلم بزرگوار گریبان همه آنهایی که مسخره اش کردند را خواهد گرفت.

معلم وظیفه شناس اخراج نشده

هم‌اکنون، آموزش وپرورش استان گیلان شایعه اخراج این معلم وظیفه شناس آستارایی را تکذیب می‌کند و جالب است بدانید، این معلم وظیفه شناس که برای تدریس مجازی به دانش‌آموزانش در تلاش است، 67 سال سن دارد و 17 سال پس از بازنشستگی همچنان با عشق مشغول آموزش فرزندان این سرزمین است.

نادر جهان‌آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه معلم وظیفه‌شناس آستارایی همواره در کسوت معلمی، به دانش آموزانش درس می‌دهد، گفت: لهجه معلم وظیفه شناس و عاشق پیشه گیلانی که دستمایه برخی افراد قدرناشناس در فضای مجازی شد، به هیچ عنوان خللی در مجاهدت علمی معلمان وظیفه شناس ایجاد نمی‌کند.

خانم صفایی معلم آیلاند آیلاین کیست؟ ماجرای اخراج معلم آستارایی

جهان آرای در خصوص خانم «صفایی» معلم خوشنام و شیرین زبان آستارایی اظهار کرد: این معلم وظیفه شناس با وجود 67 سال سن و با گذشت 17 سال از بازنشستگی؛ با وظیفه شناسی و خستگی ناپذیری تحسین برانگیزی همچنان عرصه آموزش را خالی نکرده و نسبت به آینده کودکان شهر و کشورش بی تفاوت نیست و آموزش و پرورش استان همواره از زحمات و تلاش های معلمان استان به ویژه خانم صفایی تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان جزییاتی پیرامون سوابق آشنایی خود با خانواده و شخص این همکار خوشنام و صدیق گفت: خانم صفایی که خود نیز فرزند یکی از فرهنگیان خوشنام آستارایی هستند؛ بعد از 30 سال تدریس در مدارس دولتی، اکنون برای هفدهمین سال متوالی است که راضی به دور ماندن از کسوت شریف معلمی نشده و همچنان به عنوان معلم پایه ششم دریکی از مدارس غیردولتی شهر آستارا مشغول خدمت است.

جهان آرای ادامه داد: ایشان همچنان در این کسوت مشغول تداوم خدمت هستند و ما و همه همکارانمان با نهایت افتخار از وجود ایشان در کلاس‌های درس بهره مند هستیم.

وی افزود: فرهنگیان و مردم این شهر خاطرات بسیاری از تدریس منحصربفرد و خلق نیکوی خانم صفایی دارند و تعداد زیاد تقدیرنامه‌هایی که وی چه در دوران خدمت رسمی و چه در دوران بازنشستگی دریافت کرده (از جمله انتخاب ایشان به عنوان یکی از معلمان نمونه شهرستان آستارا در سال گذشته تحصیلی) گویای میزان کارآمدی و حسن سلوک ایشان در کسوت معلمی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *