علت احضار ترانه علیدوستی به دادگاه چیست؟ بازداشت ترانه علیدوستی

علت احضار ترانه علیدوستی به دادگاه چیست؟ بازداشت ترانه علیدوستی

علت احضار ترانه علیدوستی به دادگاه چیست؟ بازداشت ترانه علیدوستی به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت احضار ترانه علیدوستی به دادگاه چیست؟

صبح امروز خبر احضار ترانه علیدوستی به دادگاه به دلیل تبلیغ علیه نظام بازتاب گسترده ای را در رسانه های کشورمان به همراه داشت و حتی برخیها در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که این خانم بازیگر بازداشت است.

درحال که بازار شایعات در شبکه های اجتماعی بسیار داغ است خبر بازداشت ترانه علیدوستی به سرعت دست به دست شد.

علت احضار ترانه علیدوستی به دادگاه چیست؟ بازداشت ترانه علیدوستی

خبربازداشت کذب است

در نهایت با پیگیریهای خبرنگاران مشخص شد که او برای برخی از پست هایی که در اینستاگرام و تویتر منتشر کرده است به دادگاه احضار شده و در بعد از ارائه دادن دفاعیه خود با قید کفالت آزاد شده است.

ترانه علیدوستی چنندی پیش در اینستاگرامش نوشت که مردم ایران شهروند نیستند بلکه اسیر هستند و سپس انتقادات تندی را به مسئولان ارائه داد که در نهایت از طرف دادگاه احضار شد.

حمایت برخی از رسانه های معاند همچون شبکه من و تو و معصومه علینژاد از صبحت های این خانم هنرمند باعث شد که حرفهای او بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و او را به دادگاه بکشاند.

محمد فراهانی در تویتر نوشت:

‏حضور ‎ترانه علیدوستی در مرجع قضایی ارتباطی به موضوعات اخیر ندارد؛ مربوط به پرونده‌ای است که سال ۹۶ با شکایت پلیس از علیدوستی به جریان افتاد. مرجع قضایی هم در پی حل و فصل این پرونده قدیمی است.

ترانه علیدوستی (زاده ۲۲ دی ۱۳۶۲، تهران) هنرپیشه سینما و تئاتر، دوبلور  و مترجم ایرانی است. او در فیلم‌های فیلم‌سازان برجسته‌ای چون رسول صدرعاملی و واروژ کریم‌مسیحی و اصغر فرهادی بازی کرده؛ و عناوین فراوان سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن، پنجاه‌وپنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر را گرفته است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *