علت بازداشت بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران در فرودگاه امام مشخص شد

علت بازداشت بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران در فرودگاه امام مشخص شد

علت بازداشت بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران در فرودگاه امام مشخص شد جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت بازداشت بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران

روز گذشته اعضای تیم ملی بسکتبال زمانی که وارد فرودگاه امام خمینی شدند توسط پلیس دستگیر شدند و روانه بازداشتگاه شدند! بنا بر گزارش رسانه های کشورمان علت دستگیری آنها آوردن مشروبات الکی و کالاهای غیر مجاز بوده است.

علت بازداشت بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران در فرودگاه امام مشخص شد

اعضای تیم ملی بسکتبال 46 کالا غیر مجاز را وارد کشور کرده بودند که پلیس از این موضوع با خبر شده و آنها را دستگیر کرده است.

بعد از اینکه کمیته ملی المپیک و فدراسیون بسکتبال اقدام به نامه نگاری با رئیس پلیس فرودگاه کردند تعدادی از بازیکنان بسکتبال آزاد شدند اما سه بازیکن اصلی تیم ملی همچنان در بازداشت به سر میبرند و گفته شده تلاش و رایزنی برای آزادی آنها همچنان در دستور کار قرار داد.

 

این نخستین بار نیست که چنین اتفاقی برای ملی پوشان بسکتبال ایران رخ می‌دهد. پیش از این به دلیل همراه آوردن تعدادی گوشی تلفن همراه تیم ملی بسکتبال دردسر ساز شده بود.

گویا عده ای از اعضای تیم با همکاری یکدیگر اقدام به وارد کردن ۴۶ قلم جنس غیرمجاز کرده‌اند و برای ورود غیرقانونی این اقلام خوراکی غیرمجاز، آن را بین برخی اعضای تیم تقسیم کرده‌اند. اما پلیس فرودگاه متوجه ماجرا شده و نتیجه آن بازداشت تمامی افراد تیم بود. گفته می‌شود بعد از گذشت چند ساعت و با نامه‌نگاری کمیته ملی المپیک اکثر نفرات آزاد شدند و تنها ۳ بازیکن سرشناس تیم ملی به همراه یکی از اعضای کادرفنی در بازداشت بودند که البته این نفرات هم با وثیقه ۲۰ میلیون تومانی آزاده شده‌اند./خبرورزشی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *