علت بازداشت و دستگیری تتلو در ترکیه چیست؟ +فیلم

علت دستگیری امیر تتلو در ترکیه چیست؟ +فیلم و جزئیات

علت بازداشت و دستگیر شدن تتلو در ترکیه چیست؟ به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تتلو خواننده جنجالی در اینستاگرامش نوشت که پلیس ترکیه او را بازداشت کرده و تصمیم دارد که تحویل دولتت جمهوری اسلامی ایران دهد.

دستگیری امیر تتلو در ترکیه چیست؟ +فیلم و جزئیات

علت دستگیری امیر تتلو در ترکیه چیست؟

سردار نوریان، سخنگوی ناجا این خبر را تایید کرده و گفته که امیر تتلو به درخواست پلیس اینترپل ایران و همکاری پلیس ترکیه بازداشت شده است و قرار است که به زودی به ایران بازگردانده شود.

علت دستگیری امیر تتلو از زبان پلیس ترکیه

پلیس ترکیه می‌گوید که “امیرحسین مقصودلو” (تتلو) به دلیل نقض مقررات ویزا بازداشت شده است.

خشایار جنیدی می‌گوید گزارشها به نقل از پلیس ترکیه حاکیست برای تتلو به دلیل مرتبط با مواد مخدر “اعلان قرمز” صادر شده بود.

در عین حال پلیس ترکیه گفته است که تصمیمی برای استرداد تتلو به ایران گرفته نشده است.

گفته می‌شود که او هم اکنون در اداره مهاجرت “پندیک” تحت بازداشت است.

پیشتر هادی شیرزاد، رییس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی ایران گفته بود که بازداشت تتلو در ترکیه با درخواست مراجع قضایی ایران انجام شده است.

او در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزوده بود که به دنبال درخواست نیروی انتظامی ایران، “پلیس اینترپل برای این فرد اعلان قرمز صادر کرد.”

هنوز درباره علت بازداشت او به صورت رسمی منتشر نشده است اما به احتمال زیاد توهین و فحاشی به رهبر و اهل بیت باشد چرا که او در اینستاگرامش محرم سال گذشته به اهل بین هتاکی و فحاشی کرده و در آهنگ های جدیدش چندباری به رهبر انقلاب و مسئولین قوه قضاییه اهانت کرده است.

فیلم لحظه دستگیر شدن تتلو

دانلود فیلم

او همچنین در موزیک ویدئوی جدید خود به قوه قضاییه توهین کرده که امکان دارد علت بازداشت او همین مسائل باشد.

این خواننده دو سال پیش نیز به دلیل فحاشی و تهدید قاضی قاسم زاده راهی زندان شد که با میانجیگری عباس جدید آزاد شد و به سرعت به ترکیه مهاجرت کرد.

او در طول حضورش در ترکیه کنسرتهای جنجالی متعددی را نیز برگزار کرد.

دستگیری امیر تتلو در ترکیه چیست؟ +فیلم

به گزارش رکنا، امیر حسین مقصودلو معرو به امیر تتلو با انتشار فیلمی از خودش در فضای مجازی عنوان کرده که قصد خروج از کشور ترکیه به مقصد لندن را داشته است که در فرودگاه کشور ترکیه همراه یکی از دوستانش بازداشت شده است.

امیر تتلو اظهار داشته که پلیس ترکیه با دستور پلیس ایران اقدام به دستگیری وی کرده است و با انتشار تصویر دستنبد پلیس و در حالیکه سوار بر خودروی پلیس ترکیه است این خبر را به طرفداران خودش اعلام کرده است.

امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶، تهران)، با نام هنری امیر تتلو، از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز فعالیت می‌کند.

صحبت های پلیس ترکیه درباره تتلو

پلیس ترکیه گفته دستگیری او به دلیل نقش ویزای ترکیه و همچنین ترویج و خرید و فروش مواد مخدر است و به همین دلیل در حال حاضر در زندان پناهجویان به سر میبرد.

البته تتلو گفته از وقتی که پلیس ترکیه فهمیده من خواننده هستم با احترام با من برخورد میکنند و در بازداشتگاه نیز تلفن همراهش را به او داده اند تا با هوادارانش در تماس باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *