علت بازداشت پرستو صالحی + ماجرای کامل دستگیری پرستو صالحی

علت بازداشت پرستو صالحی + ماجرای کامل دستگیری پرستو صالحی

علت بازداشت پرستو صالحی + ماجرای کامل دستگیری پرستو صالحی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت بازداشت پرستو صالحی

خانم پرستو صالحی به دلیل انتشار پست های مختلف درباره حضور معترضان جلوی دانشگاه امیرکبیر و حمایت هایی که از این معترضان کرده بود توسط پلیس احضار و دستگیر شده بود.

علت بازداشت پرستو صالحی + ماجرای کامل دستگیری پرستو صالحی

او در اینستاگرامش پستی جدید را به اشتراک گذاشته است و نوشته که خانواده اش به سختی وثیقه پیدا کرده و او را موقتا از کلانتری به خانه اورده اند.

او نوشته که اگر خانواده ام وثیقه نیاورده بودند من به بازداشتگاه میرفتم.

این خانم بازیگر همچنین درباره افرادی که سلبریتی های امریکا را بر سر سلبریتی های ایرانی میزنند که چرا آنها در کنار مردم هستند ولی شما نیستید به شدت گلایه کرده است .

او در اینستاگرامش نوشت:

“این آخرین جرم من است!!!
و برای اونهایی می نویسم که حضور بازیگران در تظاهرات های آمریکا بر علیه نژادپرستی رو تو حلق ما کردین، که اونها کنار مردمشونن و شما… من امروز لحظاتی و تجربه کردم، خانواده ام لحظاتی رو گذروندن که … به خاطر پست های انتقادی به خاطر حضور در مراسم تشییع قربانیان سقوط هوا‌پیما مقابل دانشگاه امیرکبیر و … نه من امروز نترسیدم،
تمام شدم !!! موقعی که برای وثیقه ، جواز کسب و سند خواستن ازم برای اینکه بازداشت نشم موقتا و من نداشتم، اون‌ لحظه تمام شدم !!! شاید هنوز باورم نشده بود که انتقاد، اعتراض و مطالبه گری جرم است ، بزه است و من بزه کار .
از امروز به خاطر تنهایی خودم سکوت می کنم، به حرمت موی سپید مادرم سکوت می کنم ، به خاطر تپش های قلب برادرم سکوت می کنم، به حرمت اشک چشمانم که امروز بی پناه و بی گناه ریخت سکوت می کنم ، سکوتی می کنم سنگین تر از فریاد … انتشار این خبر هم جرمی دیگر اضافه خواهد کرد به پرونده ام ولی این آخرین جرمم را هم مرتکب می شوم و تمام می کنم، این آخرین جرم من است”

علت بازداشت پرستو صالحی + ماجرای کامل دستگیری پرستو صالحی

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. باید تمام مجری های صدا و سیما، بازیگرهای جنده و تمام خبرنگارها رو خوب گایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *