علت توقیف و لغو اکران "فیلم لامینور داریوش مهرجویی" مشخص شد

ماجرای علت توقیف و لغو اکران “فیلم لامینور داریوش مهرجویی” مشخص شد

انتشار امروز 17 اسفند 1400 * علت توقیف و لغو اکران فیلم لامینور داریوش مهرجویی مشخص شد جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت توقیف و لغو اکران "فیلم لامینور داریوش مهرجویی" مشخص شد

علت توقیف و لغو اکران فیلم لامینور

۱۴ اسفند محمد رضا فرجی مدیر کل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش سین سازمان سینمایی خبر از حذف فیلم سینمایی لامینور از اکران نوروز سال ۱۴۰۱ داد و علت آن را تاریخ انقضای پروانه نمایش این فیلم عنوان کرد و گفت که پروانه نمایش برای این فیلم ۲ سال بوده است که گویا از این زمان بیشتر شده و تاریخ انقضای آن گذشته است و باید مجدداً برای دریافت مجوز نمایش بازبینی گردد.

البته او گفته که این بازبینی هم انجام شده و به زودی پروانه صادر خواهد شد اما در اکران نوروزی در سال ۱۴۰۱ جایی نخواهد داشت .

یک روز بعد رضا درمیشیان تهیه کننده فیلم لامینور این صحبت‌های آقای فرجی را تکذیب کرد و گفت بر خلاف اظهارات نادرست در خصوص عدم درخواست تمدید پروانه نمایش لامینور این درخواست از ۳ ماه پیش به سازمان سینمایی ارائه شده و هیچ گونه تاخیر صورت نگرفته است و فیلم هم ۳ بار بازبینی شده است.

روز یک شنبه و چند ساعت پس از اظهارنظر تهیه‌کننده فیلم، شورای صنفی نمایش در جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان سینمایی، از جایگزینی رسمی دو فیلم به جای «لامینور» و «علف‌زار» خبر داد و اعلام کرد فیلم داریوش مهرجویی، می‌تواند در اکران عید فطر نمایش داده شود. اتفاقی که البته باز هم علت آن اعلام نشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *