علت درگذشت و فوت نلی خواننده مشخص شد +عکس و زندگینامه

علت درگذشت و فوت نلی خواننده مشخص شد +عکس و زندگینامه

علت درگذشت و فوت شمسی اشتری معروف به نلی خواننده مشخص شد و عکس و زندگینامه نلی را در این صفحه ببینید.

روز گذشته ابراهیم حامدی معروف به ابی خواننده معروف و آهو خردمند، بازیگر سابق سینمای ایران در پیج اینستاگرام خود خبر از درگذشت نلی خواننده زن پیش از انقلاب را به اشتراک گذاشتند اما ساعاتی بعد بستگان خانم نلی اعلام کردند صحت ندارد.

علت درگذشت و فوت نلی خواننده مشخص شد +عکس و زندگینامه

علت درگذشت و فوت نلی

نلی خواننده پاپ قبل انقلاب بوده که نام اصلی او شمسی اشتری میباشد متولد ۱۳۳۴ در تهران بوده که روز گذشته شایعاتی درباره بودت او در لندن منتشر شد که توسط بستگان او تکذیب شد.

نلی در رشته دندانپزشکی تحصیل کرده بود اما به دلیل صدای خوبی که داشت به فعالیت خوانندگی پرداخت زمانی در دبیرستان تحصیل می‌کرد یکی از همکلاسی هایش او را به فریدون فرخزاد معرفی کرد و به همین دلیل موفق شد به برنامه تلویزیونی بیاید و با اجرای آواز مورد توجه قرار بگیرد آهنگ هایش قبل انقلاب طرفداران خاص خود را داشت اما بعد از انقلاب تصمیم گرفت به لندن مهاجرت کند .

موزیک ویدیوهای او به همراه سلیمان واثقی توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود چراکه نلی قد و قامت کوتاهی داشت اما سلیمان واثقی قد بلند و هیکلی بود و همکاری آنها باعث شد تضاد بسیار جالبی به وجود بیاید و باعث معروفیت آنها شود از آلبوم های نیلی میتوان به عکس و عروسک شکسته و دوست دارم و قدم رنجه و کاسپین و پیچک و سراب و نبی دو و ترحم و یک روز تازه اشاره کرد.

همراهی نلی با سلیمان واثقی (سلی) در چند ترانه، مورد توجه مردم قرار گرفت، به‌طوری‌که از آن زمان به بعد، معمولاً نام زوج «سلی و نلی» به صورت یک جا به کار می‌رفت. تفاوت زیاد جثه ریز نقش نلی در برابر مردی درشت اندام چون سلیمان واثقی ترکیب جالب توجهی به وجود می‌آورد که احتمالاً همین فاکتور، یکی از عوامل محبوبیت این زوج بود.

به دلایل شخصی، او بعد از انقلاب دیگر به خواندن ادامه نداد و هیچ عکس جدیدی از او در دسترس عموم نیست. اطلاعات بیشتری مانند همسر، فرزندان، والدین و … نیز از او در دسترس نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *