علت دعوت نشدن طارمی به تیم ملی توسط اسکوچیچ مشخص شد

علت دعوت نشدن طارمی به تیم ملی توسط اسکوچیچ مشخص شد

تاریخ انتشار 16 آبان 1400 – Study time 3 minutes

علت دعوت نشدن طارمی به تیم ملی توسط اسکوچیچ مشخص شد  جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت دعوت نشدن طارمی به تیم ملی توسط اسکوچیچ مشخص شد

علت دعوت نشدن طارمی به تیم ملی

علت اصلی دعوت نشدن طارمی به تیم ملی توئیت مهدی طارمی بعد از بازی اش با میلان بر میگردد که خطاب به اسکوچیچ متنی را نوشت.

ماجرای از این قرار است که بعد از بازی ایران و کره جنوبی آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان در مصاحبه اش گفت که بازیکنان ایران خلاقیتی در تکنیک ندارند و بعد از چند روز مهدی طارمی که با تیم پورتو در مقابل میلان توانست بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارد توئیتی زد و خطاب به اسکوچیچ نوشت: “بازیکنان ایرانی دانش تاکتیکی بالایی دارند و متأسفانه مشکلات از جایی دیگر است.” همین توئیت سبب شد که اسکوچیچ طارمی را از تیم ملی کنار بگذارد و باید ببینیم آیا سرنوشت مهدی رحمتی در تیم ملی گریبان مهدی طارمی را هم خواهد گرفت یا خیر.

پس از عدم دعوت از مهدی طارمی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل تیم‌های ملی لبنان و سوریه،‌ سایت خبری آبولای پرتغال به این موضوع واکنش نشان داد.

سرمربی تیم ملی هم مهاجم پورتو را از تیمش کنار گذاشت و احساس آشفتگی عمیقی میان هواداران ایران ایجاد کرد. این اولین باری نیست که طارمی با سرمربی کروات به اختلاف خورده است. مهاجم آبی و سفیدپوشان پیش‌تر گفته بود که تیم ملی ایران در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش، جوّی متفاوت داشت که برای این تیم بهتر بود».

به احتمال زیادی مسئولان فدراسیون پادرمیانی خواهند کرد و از طارمی میخواهند که از اسکوچیچ عذرخواهی کند تا ماجرا ختم به خیر شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *