علت فوت و درگذشت حسن جوهرچی مشخص شد +عکس و جزئیات

علت فوت و درگذشت حسن جوهرچی مشخص شد بیماری حسن جوهرچی

انتشار 16 فروردین 1401 * علت فوت و درگذشت حسن جوهرچی مشخص شد +عکس و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت فوت و درگذشت حسن جوهرچی مشخص شد +عکس و جزئیات

علت فوت و درگذشت حسن جوهرچی

حسن جوهرچی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان در سال ۱۳۹۵ به علت ایست قلبی ناشی از نارسایی شدید کبدی درگذشت. اتفاقی که برای این بازیگر رخ داد و باعث شد اهالی سینما و تلویزیون را در شوک فرو کند.

حسن جوهرچی ساعت ۵ بامداد روز جمعه 15 بهمن 1395 بر اثر عفونت ناشی از نارسایی کبدی دارفانی را وداع گفت.

مراسم تشییع ایشان روز یکشنبه 17 بهمن 1395 با حضور گسترده بازیگران و هنرمندان کشورمان برگزار گردید.

محسن نصیری طوسی پزشک معالج  این بازیگر درباره او می‌گوید نارسایی کبد به ۱۰ تا ۱۵ سال زمان نیاز دارد تا بدن را با مشکل جدی روبرو کند این روند تا زمانی که بیشتر از ۵۰ درصد کبد را درگیر کند علائمی ندارد اما حسن جوهرچی یکسال قبل از فوتشبدنش علائمی را مشاهده کرده بود که نشان دهنده نارسایی کبدی مزمن بود با توجه به اینکه گلبولهای سفید عهده دار دفاع از بدن می باشند بدن ما فیلترهایی در مسیر جریان خون قرار دارد که وظیفه آن به دام انداختن میکروب ها است یکی از آنها کبد و دیگری طحال می باشد بیشتر گلبولهای سفید در طحال مستقر هستند ولی سیستم ماکروفاژی در کبد مستقر بوده و بنابراین جریان خون از پمپاژ شدن از طحال و کبد عبور می کند و می چرخد و با هر ورود میکروب ها را نابود میکند .

هنگامی که کبد نارسا می شود دیگر نمی تواند مهمترین وظیفه اش نابود کردن میکروب‌ها را انجام بدهد و همین باعث می شود که بدن در برابر عفونت ها بسیار حساس و بی دفاع شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *