علت فوت و درگذشت پدر پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس

علت فوت و درگذشت پدر پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس

علت فوت و درگذشت پدر پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی بازیگر که روز گذشته اتفاق افتاد و این بازیگر را عزادار کرد.

پریچهر قنبری بازیگر و همسر شهاب حسینی روز گذشته پدرش را بر اثر ایست قلبی از دست داد و در سوگ پدرش نشست.

علت فوت و درگذشت پدر پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس

علت فوت و درگذشت پدر پریچهر قنبری

این روزها خبر طلاق شهاب حسینی و پریچهر قنبری در فضای مجازی پیچیده است وحتی گفته میشود که شهاب حسینی ازدواج مجدد کرده است اما هنوز به صورت رسمی هیچکدام از انها به این خبر واکنشی نشان نداده اند.

شهاب حسینی زمانی که سرباز بود پریچهر را در خیابان میبیند و به او علاقمند میشود و چون آنها هر روز در مسیر یکدیگر قرار میگیرفتند شهاب حسنینی عاشق او شد یعنی زمانی که هنوز شهاب وارد عرصه بازیگری نشده بود.

به هر حال شهاب حسینی از سور استار های سینمای ایران است و حضورش در فیلمی فروش بسیار بالایی خواهد داشت.

خانم قنبری بعد از گذشت 20 سال مجدد به بازیگری بازگشته است آن هم با چهره ای کاملا جوان شده که در نوع خود میتواند جالب باشد.

علت فوت و درگذشت پدر پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس

پریچهر قنبری میگوید به جرات می‌توانم بگویم او بهترین پدر دنیاست. خیلی به بچه‌هایش علاقه دارد و گاهی اوقات حس می‌کنم بیشتر از من، آنها را دوست دارد. خیلی عجیب است. من هم آنها را دوست دارم اما حس می‌کنم که شهاب بیشتر از من و عجیب‌تر به آنها علاقه‌مند است. با تمام سختی‌های شغلی شهاب همیشه کنار ما بوده است. خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که برای تمرکز کردن احتیاج به سکوت دارد. حس و حال بازیگری شبیه کارهای دیگر نیست که درست مانند بقیه از خواب بلند شوید، به مغازه یا اداره بروید و … . باید روح را بسازید که بتوانید نقشی را ایفا کنید. شاید جاهایی از هم دور افتادیم اما همیشه با هم بودیم و عشقی که نسبت به هم داشتیم، رابطه‌مان را محکم‌تر می‌کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *